اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۲۸۰

هافبک تراکتور لژیونر می‌شود؟

لیگ در روزهای پایانی قرار دارد و از همین حالا صحبت درباره فصل نقل‌وانتقالات آغاز شده است.
۱۷:۵۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- لیگ در روزهای پایانی قرار دارد و از همین حالا صحبت درباره فصل نقل‌وانتقالات آغاز شده است. بازیكنانی كه در طول فصل عملكرد درخشانی داشته‌اند، در حال بررسی پیشنهادهای خارجی هستند و احتمال اینكه چند بازیكن از لیگ پانزدهم ترانسفر شوند وجود دارد. البته با توجه به حجم بازیكنان شاغل در لیگ‌برتر،‌ به طور قطع تعداد لژیونرهای فصل بعد خیلی كم خواهد بود، امری كه نشان می‌دهد سطح كیفی لیگ آنچنان كه باید بالا نیست. در ادامه به لیست احتمالی بازیكنانی كه فصل بعد در خارج از ایران توپ خواهند زد می‌پردازیم.
  امید ابراهیمی
هافبك استقلال و تیم‌ملی فوتبال ایران؛ بازیكنی كه بدون شك بالاترین شانس را برای كسب عنوان بهترین هافبك لیگ پانزدهم دارد. ابراهیمی كه قراردادش با استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد، در ایران برای تیم دیگری جز استقلال به میدان نخواهد رفت، اما نكته‌ای كه هواداران و كادرفنی استقلال را نگران كرده این است كه او مورد توجه چند باشگاه در لیگ ستارگان قطر قرار دارد. استقلال برای اینكه بخواهد مانع این انتقال باشد باید رقمی را به ابراهیمی بپردازد كه با دستمزد قطری‌ها برابری كند؛‌ اتفاقی كه رخ دادنش بعید است.
 علیرضا بیرانوند
دروازه‌بان ملی‌پوش هنوز با نفت‌تهران قرارداد دارد اما شانس ماندنش در نفت به صفر میل می‌كند. این دروازه‌بان‌ خرم‌آبادی، در مصاحبه‌هایش طی چند روز اخیر باز هم بر علاقه‌اش به پرسپولیس پافشاری كرده و دوست دارد اگر در ایران بماند در پرطرفدارترین تیم ایران توپ بزند. اما احتمال اینكه او فصل آینده در ایران بماند كم است چراكه عملكرد او در این فصل مورد توجه چند تیم از لیگ‌های اسپانیا، تركیه و هلند قرار گرفته و گفته می‌شود نماینده این باشگاه‌ها در حال رایزنی با دروازه‌بان نفت تهران هستند.
مهدی طارمی
هیچ‌كس به اندازه طارمی شانس لژیونرشدن را ندارد؛ البته شاید هیچ‌كس به اندازه طارمی لیاقت لژیونرشدن را هم نداشته باشد. آقای گل بلامنازع لیگ‌برتر ایران مورد توجه چند باشگاه از اروپا قرار گرفته‌؛ البته كیفیت پایین لیگ ایران و زدن 16گل در پایان هفته بیست‌وهشتم، خیلی آمار مورد علاقه باشگاه‌های درجه یك و دو اروپایی نیست؛‌ دست به نقدترین مشتری برای طارمی تیم تازه به سری‌A صعود كرده كوروتونه است. طارمی تا پایان لیگ با پرسپولیس قرارداد دارد و تا به حال از مذاكره برای تمدید قرارداد با پرسپولیس طفره رفته و به دنبال یك انتقال مناسب به ایتالیا یا تركیه است.
وحید امیری
هنوز هم باورش سخت است كه هافبك مورد علاقه كی‌روش، بازیكن فیكس تیم‌ملی و یكی از باتكنیك‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی برای لیگ پانزدهم 214میلیون تومان قرارداد داشت و البته از این مبلغ كمتر از 30درصد را دریافت كرده است. امیری كه در فصل گذشته توانست توانایی‌هایش را به همه ثابت كند، باوجود داشتن پیشنهادهای خوب از لیگ ایران، ترجیح داد با همان مبلغ كم در نفت بماند و در انتهای لیگ پانزدهم بازیكن آزاد باشد و تمام مبلغ قرارداد با تیم جدید به خودش برسد و نه باشگاه نفت‌تهران. حالا امیری پس از گذراندن چند فصل سخت به لحاظ مالی، در انتهای فصل می‌تواند خود را مهیای حضور در لیگ ستارگان قطر كند تا در چند فصل آینده، بتواند شرایط مالی خود را بهبود ببخشد.
 كاوه رضایی
فوروارد 24ساله تیم یحیی، فقط 2هفته دیگر در اصفهان باقی می‌ماند؛‌ این یكی از عجیب‌ترین اتفاقات در دوران مدیریت سعید آذری در ذوب‌آهن است. آذری كه قراردادهای سفت و سخت و طولانی‌مدتی با بازیكنان جوان امضا می‌كند، نتوانست كاوه رضایی را برای باقی ماندن در جمع ذوبی‌ها قانع كند و پس از پرداخت یك‌میلیارد تومان به رضایی برای لیگ پانزدهم باید شاهد انتقال این بازیكن جوان و آینده‌دار به یك باشگاه دیگر باشد؛ شاید باشگاهی در خارج از مرزهای ایران. رضایی یكی دیگر از شانس‌های لژیونرشدن در فصل آینده است اما باید صبر كرد و دید پیشنهادهای خارجی رضایی وسوسه‌كننده‌تر از حضور در استقلال و پرسپولیس خواهد بود یا نه؟
 بختیار رحمانی
اگر حضور اجباری در تراكتورسازی در ابتدا برای رحمانی تلخ بود اما این بازیكن توانست به لطف حضور تراكتورسازی در آسیا و درخشش خود در این تیم، این تلخی را شیرین كند. بختیار كه توانست در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملكرد خیره‌كننده‌ای داشته باشد، حالا در دو بازی پیش‌روی تراكتورسازی در آسیا، می‌تواند شانس لژیونرشدنش را افزایش دهد. مشتریان بختیار همه از لیگ ستارگان قطر هستند و شاید بختیار فصل بعد را هم دور از عشق دوران كودكی‌اش یعنی استقلال سپری كند.
 احسان پهلوان
جوان اول تیم یحیی با اینكه یك فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد،‌ مهم‌ترین شانس را در ذوب‌آهن برای لژیونرشدن دارد. پهلوان كه توانست پاسخ اعتماد یحیی را به خوبی بدهد، درخشش ویژه‌ای در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و مشتریان خوبی برای خودش دست و پا كرد. اگرچه پهلوان هنوز یك فصل دیگر بازیكن ذوب‌آهن است و خدمت سربازی هم نرفته،‌ اما شانس بالایی دارد تا فصل آینده در جایی به غیر از ایران توپ بزند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین