اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۲۷۸

خوب، بد و زشت فوتبال ایران

یکشنبه، نه فقط یک روز حساس ورزشی که یک روز کاملا قضایی-جزایی هم برای فوتبال ایرانی بود.
۱۷:۴۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- یکشنبه، نه فقط یک روز حساس ورزشی که یک روز کاملا قضایی-جزایی هم برای فوتبال ایرانی بود. روزی که تکلیف یک پرونده  دلخراش روشن شد؛ یک پرونده جدید باز شد و یک شایعه که ممکن بود به تشکیل پرونده دیگری بینجامد، هم از اساس تکذیب شد.
 پرونده اول؛ دلیل تاسف‌برانگیز فوت مهرداد اولادی
طبعا مهم‌ترین خبر قضایی در حوزه ورزش طی هفته‌های اخیر را باید، نتیجه بررسی‌های پزشک قانونی روی پیکر مرحوم مهرداد اولادی دانست. هرچند بیان واقعیت در این‌باره دلخراش بود و حتما حال خوبی هم در خانواده یا دوستان او پدید می‌آورد، اما شفافیت قوه‌قضاییه در این خصوص را می‌توان اقدامی قابل توجه در موضوع «آموزش عمومی» دانست. خلاصه ماجرا آنکه سخنگوی دستگاه قضا در نودوششمین جلسه سخنگویی گفت: «در مورد پرونده مهرداد اولادی، پزشکی قانونی نهایتا علت فوت را مصرف مواد و الکل اعلام کرد.» او افزود: «برای اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی اعلام کرد، البته بعد گفته شد بحث خودکشی مطرح نیست و وی در اثر مصرف مواد و الکل فوت کرده که این موضوع اعلام نظر پزشکی قانونی و پزشک بوده است و دادگاه باید در مورد آن تصمیم بگیرد و نسبت به پرونده قرار لازم را صادر کند.» این سخن حجت‌الاسلام محسنی‌اژه ای را می‌توان پایان تمام گمانه‌زنی‌ها درباره فوت مهرداد دانست. فراموش نکنیم که اخبار غیررسمی زیادی درخصوص خودکشی احتمالی او هم منتشر شده بود. خبرهایی که طبعا حالا دیگر محلی از اعراب ندارند.
 پرونده دوم: بازداشت مالک یک تیم لیگ‌برتری
خبرنگاران ورزشی میزان، روز گذشته همچنین به خبری که حکایت از بازداشت مدیرعامل یک تیم لیگ‌برتری داشت، دست پیدا کردند. بر اساس اخبار منتشرشده علت بازداشت این فرد صدور چک بلامحل بوده و این در حالی‌ است که طبیعتا تیم او هم روز گذشته بازی داشته است. گفته می‌شود این تنها گوشه‌ای از بدهی‌های این مالک تیم لیگ‌برتری است و وی علاوه‌بر چکی که این دردسر را برایش ساخته، چندین میلیارد تومان بدهکاری دیگر هم دارد.
پرونده سوم: متهمی که نیست
اگر اهل دور زدن در کانال‌های خبری موبایلی باشید، احتمالا شما هم در جریان ماجرای پارتی سعادت‌آباد و شایعه بازداشت کلی چهره سرشناس در آن قرار گرفته‌اید. شایعات حکایت از آن داشتند که در میان این بازداشت‌شدگان یک بازیکن معروف فوتبال هم حضور داشته و کار به آنجا رسیده بود که حتی محدوده را به سرخابی‌ها و… هم تعمیم داده بودند و بین خط‌خوردگان از لیست‌های ۱۸نفره دیروز به دنبال شناسایی این فرد فرضی می‌گشتند. این خبر اما خوشبختانه از اساس تکذیب شد. یک منبع آگاه طی گفت‌وگویی درخصوص انتشار خبری مبنی‌بر حضور یک فوتبالیست در میان دستگیرشدگان میهمانی معروف سعادت‌آباد اظهار داشت: «اخیرا اخباری مبنی‌بر دستگیری 7بازیگر سرشناس سینما در یک میهمانی شبانه منتشر شده که همین مورد گمانه‌زنی‌هایی را در مورد نام افراد به همراه داشته است.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
ای کاش تنهاش نمیزاشتن تا ازروی عمد اینکارونمیکردروحت شادبچه محل داغ جوون واقعاسخته
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین