اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۲۷۳

بازی مقابل راه آهن حکم تیر آخر را دارد

سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم یک بازی 6 امتیازی را برده است، او همچنین درباره بازی مقابل راه آهن توضیحاتی داد
۱۶:۵۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم یک بازی 6 امتیازی را برده است، او همچنین درباره بازی مقابل راه آهن توضیحاتی داد.

 

بازی پرسپولیس مقابل گسترش را چطور دیدید؟

پرسپولیس یک بازی 6 امتیازی را برد، اگر دقت کرده باشید این بازی اوج هنر برانکو بود. شخصا یک مقدار نگران این بازی بودم و فکر می کنم گسترش فولاد تیم سخت گیرتری باشد ولی پرسپولیس بعد از دقیقه 15 بازی و با تغییر مکان فرشاد احمدزاده بازی را به دست گرفت و میانه میدان را مال خود کرد. هرچه از بازی بیشتر گذشت پرسپولیس بیشتر سوار بازی شد.

 

پرسپولیس در چهار بازی آخر دو بازی را چهار بر دو برده، این نشان از قدرت شان دارد یا ضعف حریفان؟

مشخصا درباره گسترش باید بگویم که زدن 4 گل به این تیم خیلی سخت است، گسترش بازی هایش را در تبریز با نتایج خوبی می برد و واقعا نمی شد به برد با این نتیجه فکر کرد، در مجموع پرسپولیس خط حمله خوبی دارد و بازی های پر گل این تیم حاصل درایت برانکو است.

 

و بازی آخر مقابل راه آهن!

الان اختیار دست پرسپولیس است و می تواند با یک پیروزی پر گل مقابل راه آهن قهرمانی اش را قطعی کند.

 

البته ذوب آهن هم نباید به استقلال خوزستان بد ببازد.

ذوب آهن به استقلال خوزستان بباز نیست! گل محمدی با عرقی که به ذوب آهن و پرسپولیس دارد قطعا با تمام توان بازی می کند. در هر صورت حواس پرسپولیس نباید به اهواز باشد بلکه این تیم باید بازی خودش را با نتیجه خوب ببرد. از راه آهن هم نباید بگذریم، این تیم، تیم یقه بگیری است، آن ها نمی خواهند سقوط کنند و به همین دلیل انگیزه فوق العاده ای دارند. برانکو همیشه نشان داده که علاوه بر خصوصیات فنی به خصوصیات روانی بازیکنان هم توجه می کند بنابراین من فکر می کنم پرسپولیس کاملا آماده بازی با راه آهن باشد. این بازی حکم تیر آخر را دارد.

 

تیر آخری به قیمت زحمات یک فصل!

دقیقا، تمام شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مهیا است. می دانم که از چند ساعت قبل ورزشگاه پر می شود و امیدوارم هواداران شرایط را مثل همیشه درک کنند، بازیکنان هم نباید راه آهن را مثل نفت دست کم بگیرند.

 

شرایط مثل همان سالی است که شما گل قهرمانی سرخپوشان را زدید.

من این دو تیم و این دو بازی را با هم مقایسه نمی کنم، آن سال ما مقابل سپاهان بازی داشتیم، سپاهانی که صدر جدول بود و از ما هم 6 امتیاز کم کرده بودند. راه آهن، سپاهان نیست. پرسپولیس هم آن تیمی که قهرمان شد، نیست. تنها شباهت شان این است که در هفته آخر قهرمانی مشخص می شود.

 

پس پرسپولیس مقابل راه آهن کار سختی ندارد.

به نظر من راه آهن یک تیم ضدحمله است، آن ها اگر گل بزنند کار خیلی سخت می شود، پرسپولیس باید در نیمه اول کار را تمام کند و تفاضل را بالاتر ببرد تا راه آهن رو به جلو بیاید و بتوانیم گل های بیشتری بزنیم.

 

نکته پایانی؟

فقط از هواداران تشکر می کنم و می دانم که صبوری شان باعث شد پرسپولیس اینجای جدول باشد، آن ها وقتی پرسپولیس شانزدهم بود هم به ورزشگاه می آمدند الان هم می آیند، این پاداش صبوری هواداران است، امیدوارم در بازی مقابل راه آهن هم جشن قهرمانی 100 هزار نفری بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین