اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۱۵۵
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما برای اینکه از حیثیت تیم خود دفاع کنیم تا دقیقه ۹۰ می‌جنگیم و عقب نخواهیم نشست.
۲۰:۴۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-یووانیس توپالیدیس پس از پیروزی یک بر صفر راه‌آهن مقابل سپاهان به دلیل آنچه که مدیر رسانه‌ای راه‌آهن اعلام کرد در نشست مطبوعاتی حاضر نشد.

مهدی یکتا خاطرنشان کرد که توپالیدیس و دکتر راه‌آهن به دلیل استرس بالا فشارشان افتاده بود و به همین دلیل فرشاد کرمی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

کرمی در مورد بازی خاطرنشان کرد: ابتدا به فوتبال ایران تبریک می‌گویم چرا که تمام بازی‌ها پاک برگزار شد. سپاهان، راه‌آهن، سیاه‌جامگان، ذوب‌آهن، صبا و تمام تیم‌ها جوانمردانه بازی کردند و این یک نکته مثبت برای فوتبال ایران بود که اولین مسأله لیگ هم به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و با این پیروزی تا پایان لیگ امیدوار به بقاء خواهیم بود هرچند که در نیمه اول اصلاً خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم خوشبختانه توانستیم به گل برسیم که البته می‌توانستیم در ضد حملات گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

کرمی تأکید کرد: سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است اما شکست آنها مقابل ما به خستگی بازیکنانش هم بر می‌گردد. آنها نقاط مثبت خوبی دارند که البته ما روی نقاط منفی آنها خوب کار کرده بودیم به هر حال در هفته پایانی بازی بزرگی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه در هفته پایانی بازی دشواری مقابل سرخپوشانی که برای قهرمانی می‌جنگند و تیمش که برای بقاء در تلاش است، گفت: در وهله اول باید بگویم که استرس پرسپولیس بیشتر از ما است چرا که آنها از حضور تماشاگرانشان بهره می‌برند و این کار را برای پرسپولیس دشوار می‌کند، همان اتفاقی که در بازی با نفت افتاد. ما بازی سختی داریم اما از لحاظ روانی نسبت به پرسپولیس برتری داریم.

کرمی تأکید کرد: 100 درصد به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم و تا دقیقه 90 هم یک دقیقه عقب نمی‌کشیم و می‌خواهیم از حیثیت راه‌آهن دفاع کنیم.

وی در مورد حضور توپالیدیس در راه‌آهن گفت: به هر حال وقتی تغییراتی در تیم رخ می‌دهد دلیل نمی‌شود که زحمات مربیان گذشته را نادیده بگیریم. توپالیدیس از مربیان شناخته‌شده دنیاست، او یونان را قهرمان اروپا کرده و در تیم‌هایی چون هرتابرلین سابقه مربی‌گری دارد، به هر حال حضور این مربیان در ایران موثر است و خود من که مربی جوانی هستم مطالب زیادی از او یاد گرفتم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین