اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۱۲۳۶

‌می‌خواهم پارس‌ جنوبی بهتر از فصل‌های گذشته نتیجه بگیرد

‌می‌خواهم پارس‌ جنوبی بهتر از فصل‌های گذشته نتیجه بگیرد
فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس‌ جنوبی گفت: تارتار برای تیم پارس جنوبی زحمات زیادی کشید، ولی من به دنبال کسب نتایج بهتر با این تیم هستم.
۱۷:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

فراز کمالوند در مورد برنامه‌های تیم فوتبال پارس‌ جنوبی جم قبل از شروع فصل، اظهار داشت: ما به دنبال فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای تمرین در جم هستیم.  در نظر داریم در اولین اقدام زمین تمرین‌مان را آماده کنیم و تمرینات را به شهر خودمان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: دو بازیکنی که اخیرا جذب کردیم با نظر من به پارس‌ جنوبی پیوستند. با توجه به شرایط و بودجه تیم و هدف‌گذاری که باشگاه داشته است به دنبال جذب بازیکنان جوان و باانگیزه هستیم. حتی می‌خواهیم از بازیکنان بومی استان بوشهر در صورتی که بتوانند به ما کمک کنند، استفاده کنیم. زیاد دنبال جنجال در فصل نقل‌وانتقالات نیستیم. بیشتر قصد داریم بازیکنان جوان و با انگیزه جذب کنیم که باری از روی دوش تیم بردارند.

سرمربی جدید تیم فوتبال پارس‌ جنوبی در مورد وضعیت بازیکنان فصل قبل این تیم گفت: هنوز فهرست بازیکنان را به طور کامل ندیدم و در مورد بازیکنان فصل قبل تصمیم نگرفتیم. قرار است عملکرد فصل قبل بازیکنان را بررسی کنیم و آنهایی که به کارمان می‌آیند را حفظ کنیم و اگر بازیکنی را لازم نداشتیم با او خداحافظی کنیم. بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده هم در تصمیم‌گیری مختار هستند، ولی اگر بازیکنانی از این دست را بخواهیم حتما مذاکرات جدی را با آنها انجام خواهیم داد.

کمالوند در پایان با توجه به نتایج دو فصل اخیر تیم فوتبال پارس‌ جنوبی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا نسبت به فصل قبل نتایج بهتری کسب کنیم. البته معتقدم فصل قبل مهدی تارتار با توجه به پتانسیل موجود در این تیم زحمت زیادی کشید و نتایج خوبی کسب کرد. امیدوارم نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته باشیم. می‌خواهم این بار با پارس‌ جنوبی نتیجه‌گیری خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین