اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۸۴

گفتنی‌ها در مورد تیم راه‌آهن زیاد است که در پایان لیگ می‌گویم

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: گفتنی‌ها در مورد تیم ما زیاد است و من وقتی تکلیف تیم مشخص شد و در اتمام فصل راجع به مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.
۱۵:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سعید رمضانی در گفت‌وگویی درمورد آخرین وضعیت تیم راه‌آهن قبل از دیدار با سپاهان، اظهار داشت: تمرینات تیم ما روند خوبی را طی می‌کند و عصر روز سه‌شنبه نیز یک بازی دوستانه با صبای قم داشتیم که نتیجه آن را 4 بر 2 واگذار کردیم. البته در چنین بازی‌هایی نتیجه مهم نیست و ما بیشتر برای حفظ آمادگی بازیکنان این بازی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط را به جایی رسانده‌ایم که باید منتظر باشیم تیم‌های در حال سقوط دیگر در بازی‌های آینده خود تن به شکست دهند و ما هم بازی‌های‌مان را حتماً با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. تنها در این صورت است که می‌توانیم به بقا در لیگ امیداوار باشیم. با این حال در دو بازی آینده با تمام قوا در میدان حاضر خواهیم شد تا حرف‌وحدیثی پیش نیاید.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود در بازی‌های اخیر راه‌آهن، توپالیدیس فقط در ظاهر سرمربی بوده و در واقع افراد دیگری از روی نیمکت برای بازیکنان دستورات تاکتیکی صادر می‌کنند، عنوان کرد: اجازه دهید در این مقطع زمانی به این موضوع نپردازیم. گفتنی‌ها در مورد تیم ما زیاد است و من وقتی تکلیف تیم مشخص شد و در اتمام فصل راجع به مسائل مختلف صحبت خواهم کرد.

رمضانی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه راه‌آهن در صورت سقوط به لیگ یک منحل خواهد شد یا اینکه این باشگاه همچنان تیم‌داری خواهد کرد، گفت: در این مورد هنوز چیزی به‌طور قطع مشخص نیست، اما اعضای هیئت مدیره اخیراً اعلام کرده بودند که در هر شرایطی باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین