اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۷۱

واکنش مدیر عامل ذوب آهن به شایعه حضور رضایی در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: اگر آجرلو حرفی زده برداشت او بوده اما به نظر من روند برگزاری انتخابات عادی بود.
۱۴:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه انتخابات گفت: انتخابات خوبی بود هر چند که زمانی که رأیم را به صندوق انداختم دیگر در سالن نماندم اما به نظرم روند خوب دموکراسی را دیدیم و همه حرف‌هایشان را زدند و بر اساس برنامه‌هایی که داشتند اعضا به ‌آنها رأی دادند.

وی در مورد اینکه آیا موضوع خاصی در این جلسه وجود داشت یا خیر، تصریح کرد: من که چیز خاصی ندیدم به نظرم جلسه بسیار خوب بود.

آذری همچنین در خصوص انتقادات مصطفی آجرلو، اظهار داشت: من مسئله خاصی ندیدم و شاید حرف‌هایی که او زده برداشت او بوده است. من 14 سال در مجامع مختلف حضور داشتم و به نظرم امروز مجمع خوبی را شاهد بودیم.

آدری در مورد برگزاری فینال جام حذفی و اینکه زمان آن مشخص شده یا خیر، اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده اما امروز کاندیداها درباره تعامل با باشگاه‌ها حرف می‌زدند، سال گذشته نفت شرایط مشابه ما را داشت و بعد از تعاملی که بین مدیران باشگاه‌ها انجام شد توافق کردیم فینال جام حذفی 12 خرداد برگزار شود. انتظار داریم حالا که ما نماینده ایران در آسیا هستیم و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم با ما همکاری شود تا کیفیت جام حذفی هم پایین نیاید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه ‌آیا تغییراتی در کادر فنی این تیم رخ خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: گل‌محمدی با ما قرارداد 3 ساله دارد و د و فصل آن گذشته و یک فصل باقی مانده است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید با او کار را ادامه خواهیم داد.

وی درباره وضعیت کاوه رضایی و اینکه گفته می‌شود او به پرسپولیس خواهد آمد، تصریح کرد: کاوه بازیکن آزاد است و خودش تصمیم می‌گیرد که در آینده کجا بازی کند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین