اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۷۰
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: مهم نیست که چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده است.
۱۴:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-آندرانیک تیموریان در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مهم نیست چه شخصی به عنوان رئیس انتخاب شد بلکه مهم این است که فوتبال ما پیشرفت کند. امیدوارم مهدی تاج از لحاظ فکری و فوتبالی باعث پیشرفت تیم ملی و مخصوصا باشگاه‌ها باشد چرا که تحول در باشگاه‌ها باعث می‌شود که تیم ملی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌ها داشت چرا که در این صورت است که می‌توانیم شاهد رشد فوتبال باشیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: من یک مصدومیت کوچکی داشتم که البته کمی بزرگتر از کوچک شد! شانس آوردم و خدا مرا دوست داشت. از یک هفته گذشته به تمرینات سایپا بازگشتم و امیدوارم در هفته‌های باقیمانده بتوانم به تیم کمک کنم.

تیموریان در مورد شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: ما عادی‌ترین چیزها و پیش‌ پا افتاده‌ترین مسائل را خواستاریم. می‌خواهیم زمین مناسب برای تمرین داشته باشیم. حق و حقوق کادر فنی پرداخت شود  در حالی که 7 ماه است این موضوع پرداخت نشده است. نباید اجازه دهیم کار به اما و اگر کشیده شود.

وی ادامه داد: ژاپن و کره جنوبی تدارک خوبی چیده‌اند و بازی‌های دوستانه خوبی دارند اما ما خیلی از آنها عقب‌تر هستیم و باید این شرایط را فراهم کنیم. نباید به دنبال تخریب کادر فنی و بازیکنان بود. در ماه‌های گذشته این مسئله زیاد اتفاق افتاد. بازیکنان تمام تلاش خودر امی‌کنند تا تیم ملی موفق باشد.

کاپیتان تیم ملی افزود: جام جهانی از امروز آغاز شده نه 2-3 سال آینده. باید بازی‌های دوستانه را فراهم کنیم تا تیم ملی با قدرت در مسابقات حاضر شود.

وی در مورد تیم سال آینده‌اش گفت: فعلا زمان تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده نیست و زیاد خوشایند نیست در مورد آن صحبت کنیم. هر چه خیر و صلاح باشد همان اتفاق می‌افتد.

تیموریان در مورد پیراهن‌های تیم ملی گفت: من تا زمانی که آن پیراهن‌ها را نپوشم نمی‌توانم نظری بدهم.

وی در مورد اینکه طرح پیراهن‌ها زیبا نیست، گفت: از روی عکس نمی‌توان در مورد آن پیراهن‌ها نظر داد.

کاپیتان تیم ملی در مورد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم کارهای مثبت و خوب در ادامه راه رقم بخورد.و

وی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند این انتخابات پشت پرده‌ای داشته، گفت: چه کسی این مسئله را گفته است. بگویید تا من هم پیش آن بروم.

تیموریان در واکنش به اینکه عزیزمحمدی و آجرلو این موارد را بیان کردند، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم شاید آنها نزدیک‌تر هستند و در مورد این مسائل خبر دارند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین