اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۹۶۷

انتقاد شدیدنامزد انتخابات فدراسیون فوتبال از دولت

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال را به جهانگیری، اسلامیان و دولت تدبیر امید تبریک می‌گویم!
۱۳:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مصطفی آجرلو درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه اختلاف فاحش شما و تاج گفته می‌شود هماهنگی شده بود، گفت: برای برگزاری این انتخابات از مردم عذرخواهی می‌کنم. به جهانگیری، اسلامیان و همچنین دولت تدبیر و امید که انتخابات خوبی برگزار کردند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: یک ماهی است که به وزیر ورزش گفتم اسلامیان، جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند و به شما که دنبال فوتبال پاک هستید، این موضوع را می‌گویم. جهانگیری به شما دستور داده که از تاج حمایت کنید.

آجرلو عنوان کرد: وزیر ورزش دنبال فوتبال پاک است و ممکن است در دانشگاه خوب درس داده باشد اما در انتخابات دخالت کردند و جا دارد باز هم از مردم عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: روز گذشته خبری به من دادند که یاسر هاشمی به عزیزی‌خادم توصیه شده که رای خود را به مهدی تاج بدهد که اگر اینطور باشد وای به حال فوتبال ایران.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: صاحبان رای حق دارند که رای بدهند اما دخالت جهانگیری و اسلامیان غیرقابل قبول است.

آجرلو گفت: امیدوارم فوتبال پاک شود که این پاکی هم از مسئولین شروع می‌شود که دست‌های پنهان آنها در کارها دخیل بوده است. 8 سال پیش  احمدی‌نژاد در انتخابات دخالت کرد و امروز هم دولت تدبیر و امید. پس فرقی بین این دو دولت نیست. هر دو دخالت کردند. فوتبال پاک احمدی‌نژاد را الان می‌بینید و برای این دولت و جهانگیری هم در آینده خواهید دید.

وی گفت: وزیر ورزش همین آقایان را متهم فساد در فوتبال می‌دانست و امروز از آنها حمایت کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین