اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۸۶۸
هافبک تراکتورسازی گفت: ما تراکتور هستیم و برای خودمان، هوادارانمان و کسب سهمیه می جنگیم و به پیروزی احتیاج داریم؛مطمئن باشید به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.
۱۴:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-وی درباره شکست تراکتورسازی مقابل الهلال اظهار داشت: الهلال در آن بازی 3 امتیاز را می خواست. مسئولین این باشگاه پاداش ویژه ای برای بردشان در نظر گرفته بودند و تقریبا به هر بازیکن 250 میلیون تومان پاداش داده شد.

وی در ادامه افزود: ما با اینکه صعود کرده بودیم اما انگیزه های زیادی داشتیم. اصولا تیم های ایرانی برای تقابل با تیم های عربی فقط به واسطه غیرتشان مسابقه می دهند وگرنه از لحاظ امکانات اصلا یارای مقابله با آنها را نداریم. به خاطر همین است که می گویم یحیی گل محمدی و شاگردانش گل کاشتند و امیر قلعه نویی با تراکتورسازی کار بزرگی انجام داد که توانستند به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اسیا شوند.

هافبک تراکتورسازی همچنین خاطرنشان کرد: فراموش نکنید تراکتورسازی در گروه مرگ حضور داشت. در همین بازی با الهلال 6 مهره فیکس ما در زمین نبودند. نمی خواهم تلاش بقیه بچه ها را زیر سوال ببرم. اتفاقا آنها هم بسیار خوب کار کردند و ما با این شرایط، بازهم می توانستیم بازنده نباشیم.

وی درباره النصر امارات، حریف بعدی تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی بیان داشت: النصر تیم دست و پا بسته ای نیست. آنها چند بازیکن خارجی خوب مثل نیلمار، کمبو اکوکو و ... دارند که برای هر کدامشان ده ها میلیارد تومان هزینه کرده اند. اما ما سرمایه ای داریم که آنها با میلیارد میلیارد هم نمی توانند بدستش بیاورند و آن هم هوادارانی است که در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شوند. می خواهیم با تماشاگران پرشور تراکتور، جشن صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بگیریم.

بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی درباره رو در رو نشدن تراکتور با الاتحاد تصریح کرد: خدا را شکر که اینطور شد. چرا که اگر با الاتحاد رودر رو می شدیم دوباره در ایران نمی توانستیم بازی کنیم و علنا دو بازی، مهمان می شدیم. خودمان هم دوست داشتیم که با النصر بیفتیم.

وی درباره بازی این هفته تراکتور مقابل استقلال، اذعان داشت: ما تراکتور هستیم و برای خودمان، هوادارانمان و کسب سهمیه می جنگیم و به پیروزی احتیاج داریم. مطمئن باشید به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم. قهرمان شدن و یا نشدن استقلال و بقیه تیمها هم به ما ربطی ندارد. ما کاری به آنها نداریم.

عشوری درباره احتمال تکرار درگیری هایش در بازی یکشنبه، مانند دیدار با پرسپولیس توضیح داد: شرایط آن بازی فرق داشت و من اصلا نباید محروم می شدم. بازیکن تیم پرسپولیس جوری روی پای ایرانپوریان تکل زد که من فکر کردم پای محمد شکسته است اما داور در عین ناباوری کارت زرد داد. من همه این صحنه ها را دیدم و برایم قابل هضم نبود. به جز آن صحنه من هیچ درگیری دیگری نداشتم. اصولا هم برای تیمی که در آن بازی می کنم؛ غیرت زیادی به خرج می دهم.

وی درباره درگیری دو باشگاه استقلال و تراکتور برای درصد صندلی که قرار است به هواداران تبریزی داده شود؛ اظهار داشت: اگر بازی در تبریز برگزار می شد؛ بله، 10% هم برایشان زیاد بود اما تراکتورسازی هوادارانی دارد که در تهران هم ورزشگاه را پر می کنند و مطمئن باشید؛ 30% را به راحتی پرخواهند کرد.

هافبک تراکتورسازی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور و مواد محترقه ای که به داخل زمین پرتاب شد؛ بیان داشت: فکر می کنم این کارها دیگر برای جهان سوم که نه، برای جهان پنجم و ششم است. امیدوارم مسئولین امنیتی شرایط را برای انجام شدن این بازی به بهترین شکل فراهم کنند.

وی درباره رفتار امیر قلعه نویی در هفته منتهی به بازی با استقلال خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی کم از این بازی های حساس ندیده است. رفتار او کاملا عادی است و با بقیه اوقات تفاوتی ندارد. حتی در بازی با سیاه جامگان هم به ما هشدار دادند دیدار سختی داریم اما به طور کامل، به نکات تاکتیکی که دادند؛ عمل نکردیم و 2-1 باختیم.

عشوری در پایان درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: من با ذوب آهن نیم فصل قرارداد دارم و باید به این تیم برگردم. بدون شک برای نیم فصل نمی توان بازی کرد و یا باید قراردادم تمدید شود یا آزادم کنند. با این تفاسیر سعید آذری همواره به من کمک کرده است و مطمئنم بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین