اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۵۶۳

اگر از کی روش هم برای شکست پرسپولیس اطلاعات می گرفتیم خلاف نبود

سرپرست تیم نفت تهران گفت: «اینکه اطلاعات پرسپولیس را از کی روش گرفتیم یا هر کس دیگری تمهیداتی است که هر تیمی برای بهتر به میدان رفتن انجام می دهد.»
۱۰:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-رحیم ایرانیان درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران پس از پیروزی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «تمرینات مان ادامه دارد تا به مصاف فولاد برویم. بازیکنان ما بیشتر از هر چیز برای خود و خانواده شان فوتبال بازی می کنند. مصمم هستند تا دو بازی آخر را هم با برد پشت سر گذاشته و سهمیه بگیرند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که سهمیه برای چه منظور در شرایطی که مشخص نیست باشگاه نفت فصل بعد وجود خارجی داشته باشد یا نه تاکید کرد: «به هر حال مشخص نیست در آینده چه اتفاقی می افتد. چه بسا مسئولان نفت در بحث تیمداری تجدید نظر کرده و خواستند که باز هم تیم داشته باشند. در این میان فقط بازیکنان هستند که لطمه روحی می خورند.»

 

سرپرست نفت درباره کارشناسی برنامه 90 که گل اول این تیم را مقابل پرسپولیس آفساید اعلام کرد گفت: «در نقطه مقابل بسیاری از کارشناسان هم آن صحنه را آفساید نمی دانستند. این بازی تمام شده. همان طور که کارشناس 90  گفت باید به تصمیم کمک داور ارج نهاد چرا که در بسیاری از مسابقات چنین صحنه هایی را آفساید اعلام نمی کند تا بازی پرگل تر شده و از زیبایی هایش کاسته نشود.»

 

ایرانیان در این باره که برانکو عنوان کرده اطلاعاتی از تیم پرسپولیس از طریق کارلوس کی روش به گروه آنالیز تیم نفت منتقل شده توضیح داد: «بحث آنالیز فقط مختص به تیم پرسپولیس نبوده و ما برای هر بازی سه فیلم آخر حریف را تهیه و روی تاکتیک آن تیم آنالیز دقیقی به عمل می آوریم تا نقاط ضعف و قوت حریف را استخراج کنیم.»

 

وی افزود: «اینکه اطلاعات از کی روش یا هر فرد دیگری به دست ما رسیده چه تفاوتی می کند؟ البته ما که این آنالیز را خودمان انجام دادیم ولی آن هم که خلاف نیست. اولا باید گفت هر تیمی از هر کسی بتواند درباره حریفش اطلاعات کسب کند این کار را خواهد کرد و این مختص تیم نفت نیست. بی شک پرسپولیس هم از همه توانش برای آنالیز تیم ما استفاده کرده است اما دلیل برتری ما چیز دیگری بود.»

 

ایرانیان اضافه کرد: «ما می دانستیم که تیم پرسپولیس به برد احتیاج دارد. به همین خاطر ابتدا خواستیم نیمه اول گل نخوریم و از دقیقه 70 به بعد از خستگی تیم پرسپولیس به ضرر خودشان بهره ببریم که این طور هم شد و موفق شدیم این تیم را که هفته ها بود نمی باخت شکست بدهیم.»

 

ایرانیان در پایان در این باره که آیا بازیکن نفت برای بازی مقابل فولاد به هتل می روند یا از خانه به ورزشگاه تختی حرکت خواهند کرد پاسخ داد: «مسئولان در حال تلاش هستند و سعی می کنند که برای اردوی تیم هتل بگیرند. متاسفانه شرایط مالی باشگاه به گونه ای است که هر زمان بین بازیکنان حضور پیدا می کنم چشم آنها به دهان من است و تصور می کنند که سرپرست تیم شان قرار است درباره پرداخت پول به آنها خبری بدهد. این نگاه ها در طول این هفته های اخیر به شدت مرا می آزارد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین