اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۴۶۷۴
یاغی استقلال در برابر چشمان سرمربی خودکشی کرد! + عکس
بازیکنی که برای اینکه بتواند خود را به کادر فنی آبی ها ثابت کند با عملکرد ضعیفش می توان گفت در برابر چشمان سرمربی استقلال خودکشی کرد!
۱۳:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وانانیوز|

گادوین منشا بازیکنی که برای اینکه بتواند خود را به کادر فنی آبی ها ثابت کند با عملکرد ضعیفش می توان گفت در برابر چشمان سرمربی استقلال خودکشی کرد او اکنون تبدیل به یک یاغی شده و به شکل باورنکردنی به پایان راه در جمع شاگردان فرهاد مجیدی رسیده است.

 

این بازیکن که با اخراج از پرسپولیس در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با اقدامی پر سر و صدا به جمع استقلالی ها پیوسته بود قصد داشت به پرسپولیسی ها ثابت کند که در مورد او اشتباه کرده اند ولی اکنون گادوین با شرایطی باورنکردنی روبرو شده است که به احتمال فراوان به حضور حرفه‌ای او در فوتبال ایران پایان خواهد داد.

 

قرارداد این بازیکن سیه چرده با آبی های پایتخت به گونه ای تنظیم شده بود که درخشش این ستاره با استقلالی ها می توانست تا 200  هزار یورو قرارداد او را بیشتر کند در واقع قرارداد این ستاره آفریقایی برای نیم فصل ۸۰ هزار یورو است اما آپشن های فراوانی در آن دیده می شد که رقم آن را چند برابر می کرد.

 

 

 حال با شرایطی که این بازیکن سیه چرده آبی ها در جمع شاگردان مجیدی پیدا کرده او فقط 80 هزار یورو قراردادش را می گیرد و قرارداد فصل آینده اش با این تیم نیز از اعتبار ساقط می شود تا بدین ترتیب  او بعد از بازی استقلال و العین بازیکن آزاد محسوب می شود این در حالی است که فرهاد مجیدی نیز او به اعتقادی نداشته و این بازیکن را برای فصل بعد نمی خواهد. 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین