اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۳۹۰

اولین خروجی پرسپولیس در پایان فصل مشخص شد

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس مي‌گويد که از اکنون معلوم نيست چه کسي در دو بازي آينده پرسپوليس از دروازه اين تيم حراست مي‌کند.
۱۷:۰۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-پاناديچ مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه تمرين اين تيم درباره وضعيت دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت:«تمرين‌هاي خوبي داريم و حرف‌هاي لازم را در تمرين‌ها به دروازه‌بان‌ها مي‌گوييم. ما براي قهرماني مي‌جنگيم و هدف‌مان فقط کسب جام است.»

 

ايگور پاناديچ در ارتباط با بازي ديروز و فشار‌هاي وارد بر سوشا مکاني پس از اين مسابقه اظهار داشت:«چرا فشار؟ من متوجه نمي‌شوم. در تمام فصل فشار روي تمام بازيکنان و ساير نفرات هست. من روي اشتباهات در اينجا صحبت نمي‌کنم بلکه در تمرينات با بازيکنان در رابطه با اشتباهات‌شان صحبت مي‌کنم. سوشا در بازي با استقلال اهواز عملکردش خيلي خوب بود.»

 

او در پاسخ به اين سوال که در دو بازي آخر پرسپوليس چه کسي درون دروازه اين تيم مي‌ايستد؟ گفت:«ما آناليزهاي متعددي انجام مي‌دهيم که نمي‌توانم آنها را اينجا بيان کنم اما آنچه مشخص است اينکه از حالا نمي‌توان گفت در دو بازي آينده چه کسي دروازه‌بان پرسپوليس است.»

 

او در رسانه‌ها سوشا را خراب نمي‌کند:«مي‌خواهم درباره سوشا صحبت کنم. آناليزهاي‌مان را نه براي مطبوعات و رسانه‌ها، بلکه براي خودمان نگه مي‌داريم. هميشه با آرامش براي بازي‌هاي بعدي آماده مي‌شويم. الان 10روز مانده و دو بازي در انتظارمان است که بايد براي موفقيت در اين دو بازي تلاش کنيم.»

 

اين همان مربي‌اي است که در همين فصل با صراحت مي‌گفت سوشا در حد اروپاست، اما حالا او هم با ترديد از سوشا مي‌گويد. دلايل براي اين ترديد هم کم نيست. سوشا انواع و اقسام مشکلات را در فصل گذشته داشته است. جدا از مسايل فني او بارها با حواشي و درگيري‌هايش زمينه محروميت خود را فراهم کرد. زندان و حبس شاه‌بيت اتفاقات عجيب در مورد او بود. جالب اينکه برانکو با وجود آن‌همه حاشيه باز به استفاده از اين بازيکن اصرار کرد تا شايد جلوي نابودي او را بگيرد اما سوشا به هوش نيامد. او در داربي يک گل بسيار بد خورد که طبق شنيده‌هاي خبرنگار گل از همان‌جا از چشم کادر فني تيم افتاد. حالا گل لايي که او مقابل نفت به ويديوي کابوس قرمزها تبديل شده و دست‌آويز آبي‌ها تا حسابي با دست‌آويز طنز اتفاقات داربي را تلافي کنند. او مايه سرافکندگي قرمزهاست و اين در حالي اتفاق مي‌افتد که چند کيلومتر آنطرف‌تر دروازه‌بان استقلال امضاي خود را پاي مهم‌ترين برد فصل گذاشت.

 

قرمزها حالا بيش از هر زمان ضعف يک گلر بزرگ را احساس مي‌کنند؛ بازيکني که حداقل با ديگر بازيکنان تيم در يک سطح باشد و لايي‌خوردنش وسيله تحقير آنها نباشد. سوشا بدون شک در کنار بابک حاتمي‌ در صدر ليست بازيکناني است که نتوانسته‌اند دل هواداران پرسپوليس را به‌دست آورند و اگر باز هم برانکو به ماندن ايشان در پرسپوليس اصرار کند بي‌شک جايگاه خود را به خطر انداخته است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین