اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۳۷۹
تیم فجر‌سپاسی موقعیت خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد به این دلیل که تیم سوم جدول است و این هفته هم مهمان تیم جدولی فولاد یزد است.
۱۶:۰۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علي كلانتري، سرمربي تيم فجر‌سپاسي، با تشكر از حمايت طرفداران تيم در هفته‌هاي اخير گفت: اگر تيم به ليگ برتر صعود كند من اين موفقيت را به مردم خوب شيراز تقديم مي‌كنم نه مسئولان چون آنها هيچ حمايتي از ما نداشته‌اند.

 

وی افزود: كدام تيم را سراغ داريد كه تاكنون كمتر از 20 درصد از مبالغ قرارداد بازيكنانش را پرداخته باشد؟ آن هم قراردادهايي كه بسيار ناچيز است و تازه ما از شروع بازي‌ها تا بدين جاي كار مدعي بوده‌ايم و همه هم و غم ما اين است كه به ليگ برتر صعود كنيم. اگر سر و پا مانده‌ايم به خاطر مردم خوب شيراز است.

 

کلانتری ادامه داد: آنها از ابتداي فصل حامي ما بودند و اخيراً هم بر تعداد تماشاگران ما 20 تا 30 درصد اضافه شده است. بعد از دو شكست، تماشاگران بازيكنان ما را به كنار زمين خواندند و آنها را تشويق كردند. اين رفتارها ما را به ادامه كار دلگرم مي‌كند و حتماً تلاش خواهيم كرد با صعود به ليگ برتر دل اين مردم را شاد كنيم.

 

سرمربي فجر‌سپاسي در پاسخ به اين سؤال كه آيا صعود به ليگ برتر با اين شرايط مالي دستاوردي هم خواهد داشت يا نه؟ گفت: ان‌شاءا... كه با صعود به ليگ برتر مسئولان چاره‌اي خواهند انديشيد و تيم را به زير پوشش خواهند برد. آن چيزي كه الان براي ما مهم است صعود به ليگ برتر و شاد كردن دل مردم است. بعد از آن چه اتفاقاتي مي‌افتد به نظر مسئولان برمي‌گردد كه اين فصل هيچ حمايتي از ما نداشته‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین