اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۲۹۴

بیرانوند باید دست از این کارها بردارد تا پرسپولیسی شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برایم سوال است که چرا باشگاه ذوب آهن الان اعتراض کرده است؟
۱۹:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمود خوردبین درباره شکست سرخپوشان مقابل نفت اظهار داشت: بازی مهمی را باختیم . باخت بدی بود و من انتظار نداشتم بچه ها سه امتیاز را واگذار کنند. البته در این بازی از داوری هم لطمه خوردیم. بازیکنان نفت وقتی توپ را از دست می دادند همگی در زمین خودشان جمع می شدند و در واقع با سیستم 1-4-5 بازی می کردند. دروازه بان شان هم که فقط برای اتلاف وقت آمده بود. حرکات این دورازه بان واقعا زشت بود.

 

وی در ادامه افزود: در طول بازی 7،8 بار نزد داور چهارم رفتم و گفتم به داور بگوید به بازیکن آنها اجازه اتلاف وقت ندهد اما فایده ای نداشت. یک زمان هست که شما در زدن ضربه مکث می کنی و یا آرام آرام به سمت توپ می روی ولی این دروازه بان موقع ضربه زدن اول با دیگران حرف می زد و بعد بازی را شروع می کرد. من به این دروازه بان که می گوید پرسپولیسی است توصیه می کنم دست از این کارها بردارد و اگر واقعا پرسپولیسی است بداند در مکتب پرسپولیس این رفتارها معنایی ندارد و ما اجازه نمی دهیم کسی در تیم ما این کارها را انجام دهد.

 

خوردبین درباره اطلاعیه امروز باشگاه ذوب آهن درباره محسن مسلمان نیز بیان داشت: نمی دانم آقایان چرا الان اطلاعیه داده اند؟ آیا نمی توانستند این موضوع را بجای رسانه ها در نامه ای به خود باشگاه اعلام کنند؟ الان و در کورس قهرمانی طرح این مسایل جالب نیست. اگر قراردادی هست و چیزی مکتوب شده باید با باشگاه مذاکره کنند نه اینکه در رسانه ها بگویند ما حق رشد می خواهیم.

 

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس و امید پرسپولیسی ها به توقف استقلال تهران برابر تیم امیر قلعه نویی گفت: ما هنوز هم شانس اصلی قهرمانی هستیم. من همه مربیان را دوست دارم و برای مظلومی و دیگران احترام قائلم ولی من هم این هفته طرفدار  قلعه نویی و تیمش هستم.

 

خوردبین درباره اظهارات دیروز خود مبنی بر پرسپولیسی بودن راجر فدرر نیز خاطرنشان ساخت: دیروز برای تماشای مسابقه فینال تنیس رفته بودم و وقتی دو فینالیست به مجری برنامه گفتند استقلالی هستند و از من پرسیدند طرفدار کدام تنیسور هستی، به شوخی پاسخ دادم: طرفدار راجر فدرر هستم چون پرسپولیسی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین