اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۰۸۹

رویارویی با صبا بازی مرگ و زندگی است

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی با صبا برای ما مهم است، اگر امتیاز بگیریم امید انزلی‌چی‌ها برای حضور در فصل آینده بیشتر می‌شود.
۲۱:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد احمدزاده در نشست خبری درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهارداشت: به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم، بعد از گل دوم شیرازه تیم ما پاشید. اگر نیمه اول یک بر یک به پایان می‌رسید برای نیمه دوم برنامه خاصی داشتیم اما در نیمه دوم گل‌های بدی خوردیم.

وی افزود: در 25 دقیقه پایانی به خودمان آمدیم ه فرصت‌های ما توسط سنگربان تراکتورسازی دفع شد و همین دلیلی برای شکست سنگین ما بود اما نا امید نیستیم.

سرمربی ملوان با اشاره به بازی مهم تیمش مقابل صبا تصریح کرد: بازی مقابل صبا بازی مرگ و زندگی است. اگر امتیاز بگیریم مقابل پدیده بازی سختی نخواهیم داشت، امیدوارم بازیکنان با غیرت بتوانند مقابل صبا به پیروزی برسند و برای سال آینده انزلی‌چی‌ها را امیدوارم نگه دارند.

سرمربی ملوان افزود: 3-2 سال گذشته مسئولان انزلی با بومی‌های خود خوب تا نکردند، ملوان یک تیم سازنده است بنابراین غیربومی‌ها نتیجه ندادند در نهایت باز هم هر موقع از من خواستند با جان و دل آماده کار شدم، اگر من امروز فدا شوم برای اینکه ملوان بماند بهتر است.

احمدزاده همچنین درباره تماشاگران خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا تماشاگران تبریز و انزلی علیه هم نباشند که آشوب به وجود نیاید.

بعد از پایان بازی تماشاگران ملوان صندلی‌ها را شکستند و تعدادی از آنها توسط یگان ویژه دستگیر شدند، با وساطت احمدزاده و برخی دیگر از مسئولین این تماشاگران آزاد شدند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین