اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۰۸۵
هافبک استقلال گفت:‌ قبل از بازی قول داده بودیم که به سایر نتایج کاری نداشته باشیم و به بازی خودمان تمرکز کنیم و پس از بازی نتایج را متوجه شدیم.
۲۱:۳۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-خسرو حیدری پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل سایپا گفت: امیدوارم همین طور 3 امتیازها را جمع کنیم. تمام تلاش خود را برای این کار انجام می‌دهیم هر چند که بازی برد، باخت و مساوی دارد اما ما بعد از دربی برای 4 بازی آینده هم قسم شدیم که هر چه داریم بگذاریم. قرار گذاشته بودیم تمام انرژی‌مان را بگذاریم و با هیچ تیمی هم کاری نداشتیم. الان هم تلاش می‌کنیم امتیازات را کسب کنیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا نتیجه سایر بازی‌ها را می‌دانست یا خیر، گفت: قبل از بازی قول داده بودیم که به سایر نتایج کاری نداشته باشیم و به بازی خودمان تمرکز کنیم و پس از بازی نتایج را متوجه شدیم.

وی ادامه داد: یکسری جوان بی‌تجربه داریم که امسال در ترکیب استقلال هستند و واقعا کار ما برای قهرمانی سخت است. اول فصل برای سهمیه تلاش می‌کردیم اما الان خدا عزت داده و توانسته‌ایم به صدر جدول برگردیم. دو فینال دیگر در پیش داریم و تلاش‌مان را می‌کنیم و دیگر هر چه خدا بخواهد.

حیدری اضافه کرد: همه چیز الان دست خودمان است. دو بازی سخت دیگر داریم. امروز هم نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و مزد تلاش‌مان را کردیم. از هواداران می‌خواهم که در بازی بعدی ورزشگاه را پر کنند.

هافبک استقلال گفت: فوتبال زیبا همین است. از اول هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی قهرمان می‌شود. در حال حاضر لیگ شرایط خوبی دارد. چون هر هفته شرایط تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین