اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۹۹۸

پرسپولیسی ها بعد از 10 سال صدرنشین شدند اما جنبه ندارند

کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال گفت: «آقایان همان افرادی هستند که اول فصل هر چه توانستند از برانکو انتقاد کردند و او را تا توانستند زدند حالا برانکو شده بهترین مربی دنیا.»
۱۲:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مهدی پاشازاده از پتانسیل سرمربی شدن استقلال برخوردار است. او سال ها کاپیتان آبی‌پوشان بوده و حضور در فوتبال اروپا را هم در کارنامه خود به همراه دارد.

 

اگر از یاد نبرده باشید ابتدای فصل جاری گزینه نشستن روی نیمکت این تیم بود اما این اتفاق عملی نشد. خودش اعتقاد دارد رابطه‌ها این اتفاق را منتفی کرد.

 

پاشازاده در این باره و شرایط استقلال در آستانه سه بازی حساس فصل حرف هایی زده که خواندن آن خالی از لطف نیست چرا که بدون تعارف و رودربایستی با کسی حرف دلش را بر زبان آورد:

 

* ابتدا از شرایط استقلال مصاحبه را شروع کنیم.

- به نظر من شرایط استقلال در حال حاضر مثل ماه آوریل است.

 

* ماه آوریل؟

- در این ماه اروپا هوای یکسانی ندارد. یک لحظه باران می بارد و بلافاصله هوا آفتابی می‌شود. آوریل ماهی است که در آن ثبات آب وهوا وجود ندارد. استقلال هم از این جهت شبیه این ماه می باشد. تیم یک بازی خیلی خوب است اما می بینیم در دربی یک روز بسیار بد را به نمایش می‌گذارد. به نظرم استقلال اگر در همه بازی‌ها مثل دیدار با فولاد  بود خیلی راحت قهرمان  لیگ می شد.

 

* شما چه راهکاری برای برطرف شدن این نوسان که از آن صحبت کردید، دارید؟

- باید همه تلاش کنند تا تیم ثبات داشته باشد و از نظر فنی و روحی نظم و انضباط واقعی و درست بر تیم حاکم شود. نکته دیگر که باید در استقلال در شرایط حساس فعلی  صورت گیرد این است که در بازی های آینده زیاد به ترکیب تیم دست زده نشود و از همین جوان‌ها باید استفاده کرد. آنها دنیای انگیزه هستند و مقابل فولاد این موضوع را ثابت کردند.

 

* شرایط تیم رقیب را چطور می بینی؟

- به نظرم حالا فشار روی پرسپولیس است و آنها استرس دارند. یک باخت باعث می شود آنها صدر جدول را از دست بدهند و این مهم باعث شده آنها استرس زیادی را تحمل کنند.

 

* به نظرت استقلال می تواند صدر جدول را دوباره از آن خود کند؟

- چرا که نه سه بازی مانده و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تیم باید به نتایج سایر تیم‌ها توجه نکند و خود استقلال سه بازی پیش روی خود را با برد پشت سر بگذارد. به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال از هواداران می‌خواهم در این سه بازی تیم را تنها نگذارند.

 

* بعد از دربی هواداران علیه مظلومی و افشارزاده شعار دادند. در این باره چه صحبتی دارید؟

- این رفتارها احساسی بود و هواداران به دلیل شکست در دربی ناراحت بودند. باید تا حدودی به آنها حق داد چون بسیار عصبی بودند و طاقت باخت در دربی با این نتیجه سنگین را نداشتند.

 

* صدرنشینی پرسپولیس باعث شده پیشکسوتان این تیم خیلی برای استقلالی ها کری بخوانند.

- آنها بعد از 10 سال صدرنشین شدند اما جنبه ندارند. آقایان همان افرادی هستند که اول فصل هر چه توانستند از برانکو انتقاد کردند و او را تا توانستند زدند حالا برانکو شده بهترین مربی دنیا. بنده خداها خیلی سال بود رنگ صدر جدول را ندیده بودند حالا دست و پای خود را گم کرده‌اند.

 

* اول فصل از گزینه های سرمربیگری استقلال بودید چرا این اتفاق نیفتاد؟

- گزینه اول منصوریان بود که به دلیل نداشتن رضایت نامه منتفی شد. بعد استیماچ را اعلام کردند اما همه مخالف او بودند. من هم گزینه بودم اما رابطه ها سرمربی تیم را انتخاب کرد.

 

* اگر روزی سرمربی استقلال شوی از پتانسیل این کار برخورداری؟

- من اهل این نیستم که همه چیز را رسانه‌ای کنم. هر ماه به آلمان و اتریش می روم و علم مربیگری خود را به روز می کنم. هنوز با دام، کخ و ... رابطه دارم اما تا به حال در این باره صحبت نکرده بودم. خدا را شکر زمان بازی کردنم از هر نظر حتی بحث مالی هم به باشگاه خیر رسانده‌ام. چرا پتانسیل این کار را ندارم؟ برای استقلال زندان و بازداشتگاه  رفتم و ممنوع‌المصاحبه شدم اما همه اینها فدای سر هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین