اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۹۸۸

برانکو بازی من را ندید، گفت علی کریمی، مسی ایران است!

مربی دوست‌داشتنی استقلال اهواز گفت: «این درست که من استقلالی‌ام و حتی به خانواده‌ام وصیت کرده‌ام من را با کفن آبی دفن کنند، ولی این دلیل نمی‌شود چشم خود را روی واقعیت‌ها ببندم.»
۱۱:۲۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-ابراهیم تهامی درباره اتفاقات ورزشگاه تختی اهواز در دیدار استقلال این شهر مقابل پرسپولیس نکات جالبی را بیان می‌کند. وی هنوز هم از اینکه فیلم دریبل زدن 14 نفر در یک بازی توسط او وجود ندارد، ناراحت است.

 

تازه‌ترین حرف‌های تهامی را در ادامه می‌خوانید:

 

* با شکست برابر پرسپولیس سقوط شما قطعی شد.

- بله. متأسفانه همین‌طور است. البته من هشدار داده بودم. فکر می‌کنم حدود 12، 13 هفته قبل بود که گفتم سقوط می‌کنیم، خیلی از آقایان از حرف‌های من ناراحت شدند. نمی‌دانم چرا آقایان از واقعیت بدشان می‌‌آید. من گفتم این تیم پانزدهم هم نمی‌شود، تا آخر لیگ هم ببینید که این تیم پانزدهم هم نخواهد شد.

 

* بعد از باخت به پرسپولیس، بحثی در خصوص دوپینگ مطرح کردید. بیشتر توضیح می‌دهید؟

- من گفتم خیلی‌ها می‌گویند این تیم دوپینگ کرده ولی من با این موضوع اصلاً موافق نیستم. می‌گویم قدرت جسمانی این تیم را باید در اقدامات کادر فنی پرسپولیس جست‌وجو کرد. آنها وقتی توپ را از دست می‌دهند 4، 5 بازیکن‌شان سمت توپ یورش می‌برند و از همان‌جا روی حریف پرس می‌کنند.

 

* در برنامه 90 مشخص شد تنها فردی که مخالف برگزاری بازی در تختی بود، شما بودید؟

- اول باید بگویم این اتفاقات واقعاً زشت بود و من واقعاً متأسف شدم. مربیان، بازیکنان، سرپرست و بوقچی‌های‌شان دیدند که من چگونه با آنها برخورد کردم ولی واقعاً متأسفم که این اتفاقات رخ داد، باور کنید صحنه‌های دلخراش زیادی را دیدم، سر و صورت هواداران لای میله‌ها‌ گیر کرده بود، این واقعاً غم‌انگیز است. گرما یک طرف و این سنگ‌اندازی‌ها هم از طرفی دیگر پرسپولیسی‌ها را اذیت کرد. این درست که من استقلالی‌ام و حتی به خانواده‌ام وصیت کرده‌ام من را با کفن آبی دفن کنند، ولی این دلیل نمی‌شود چشم خود را روی واقعیت‌ها ببندم.

 

* یعنی پیش‌بینی این اتفاقات را می‌کردید؟

- تا حدود زیادی بله. از این طریق از تمام طرفداران فوتبال که این صحنه‌های غم‌انگیز را دیدند، به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم. وقتی قبل از شروع بازی سنگ‌اندازی شروع شد، باید بازی برگزار نمی‌شد و از بروز این اتفاقات جلوگیری می‌شد. البته این را باید پذیرفت باشگاه استقلال اهواز اصلاً مقصر نبود!

 

* چطور؟

- وقتی ورزشگاه در اختیار باشگاه نیست، پس چنین اتفاقاتی به باشگاه هم مربوط نمی‌شود. زمانی می‌توانیم باشگاه‌ها را مقصر بدانیم که خودشان به طور مستقیم اختیار ورزشگاه را در اختیار داشته باشند. ما فقط پیشنهاد برگزاری بازی در این ورزشگاه را دادیم که به نظرم مسئولان نباید می‌پذیرفتند. من اگر داخل ورزشگاه به نیروهای امنیتی دستور می‌دادم کجا بروند و چه‌کار کنند، دستورات من را اجرا می‌کردند؟!

 

* قطعاً نه.

- پس من یا بختیاری‌‌زاده یا دیگران مقصر نبودیم و امنیت ورزشگاه به ما مربوط نمی‌شد ولی دوستان باید با میزبانی ما مخالفت می‌کردند.

 

* شما اقدامی برای بهبود اوضاع نکردید؟

- من سعی کردم به هواداران‌شان خدمات بدهم، بروید از تدارکات‌مان بپرسید که حتی به من گفت آب تمام شد ولی من گفتم ایرادی ندارد، به هواداران پرسپولیس آب بدهید که مشکلی نداشته باشند.

 

* راستی در خبرها آمده بود قبل از شروع بازی، شما با یکی از پرسپولیسی‌ها درگیر شده بودید؟

- نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شد. من خیلی به آنها احترام گذاشتم و حتی دست خوردبین را بوسیدم و گفتم شما پیشکسوت ما هستید. هر کمکی هم از دستم ساخته بود، دریغ نکردم و به جان بچه‌ام با هیچ پرسپولیسی‌ای درگیر نشدم.

 

* برانکو در مصاحبه‌ای اعلام کرد از کار کردن با علی کریمی لذت برده و او را مسی ایران خطاب کرد.

- مطمئن هستم برانکو بازی‌های من را ندیده! البته علی کریمی خیلی بازیکن بزرگی بود و قابل احترام و خودم هم قلباً دوستش دارم ولی اگر آن فیلمی که من 14 بازیکن را در یک بازی دریبل می‌زنم، موجود بود و برانکو آن را می‌دید، شاید نظرش تغییر می‌کرد!

 

* فکر می‌کنی چه تیمی قهرمان لیگ شود؟

- با این روند و انرژی‌ای که در تیم پرسپولیس دیدم، بعید است به این راحتی‌ها قهرمانی را به تیم دیگری بدهد ولی از آنجا که علاقه زیادی به استقلال دارم، دوست دارم یکی از تیم‌های استقلال تهران یا استقلال خوزستان جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین