اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۹۷۶

هواداران تراکتور دل‌سرد نشوند

تراکتورسازی اگر چه شانس اندکی برای قهرمانی در لیگ را دارد اما بهتر است هواداران دلسرد نشوند.
۰۳:۰۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- تراکتورسازی یکی از تیم های مدعی قهرمانی چند سال اخیر فوتبال ایران است. اینکه آنها در این فصل نتوانستند مدعی اصلی باشند کمی باعث شد هواداران این تیم مردمی از وضعیت امسال تیمشان دلسرد شوند. این دلسردی درست نیست چرا که آنها در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردند و توانستند به عنوان یکی از تیم های مدعی لیگ پانزدهم باشند.

اگر چه قهرمانی سرخ های تبریز دور از ذهن است اما روی کاغذ همچنان شانس دارند و می توانند در جمع سه تیم برتر لیگ حضور داشته باشند که حداقل سهمیه آسیا را کسب کنند. اگر این تیم در بازی مقابل سیاه جامگان سه امتیاز را از دست نمی داد همچنان امید زیادی به قهرمانی یا نائب قهرمانی این تیم بود.

حالا بهتر است هواداران دلسرد نشوند چرا که واقعا تراکتور در نیم فصل دوم یک تیم فوق العاده بود و توانست خودش را به تیم های مدعی نزدیک کند. اگر چه آنها شانس کمی برای کسب سهمیه یا قهرمانی دارند اما صعود از گروه شان در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ارزشمند است.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در رابطه به این موضوع می‌گوید: « زمانی که من آمدم تیم در شرایط خوبی نبود ولی اکنون خدارو شکر وضعیت خوبی دارد و این درست است شانس کمی برای قهرمانی یا کسب سهمیه داریم ولی باید یادمان باشد که در نیم فصل اول تیم در رتبه یازدهم جدول بود ولی اکنون در جدول شرایط بهتری دارد. از هواداران تشکر می کنم که در کنار ما حضور دارند اما دلسرد نشوند.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین