اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۸۱۰

پرسپولیس در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

با نتایجی که در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر به دست آمد احتمال آسیایی نشدن پرسپولیس در فصل آینده تقریبا نزدیک به صفر است.
۱۵:۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-روز گذشته تیم های چهارم و پنجم جدول لیگ، تراکتورسازی و نفت تهران مقابل رقبای خود شکست خوردند تا با همان ۴۲ امتیاز در جدول باقی بمانند. با این نتایج فاصله نزدیک ترین تیم های دارای شانس رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تیم اول جدول به ۹ امتیاز رسید و احتمال اینکه بتوانند با کسب ۵۱ امتیاز این رده را از آن خود کنند بسیار ضعیف شد.



برای سهمیه نگرفتن پرسپولیس باید همه بازی هایش را ببازد و از طرف دیگر علاوه بر اینکه استقلال تهران و خوزستان حداقل باید یک بازی را برنده شوند تراکتورسازی یا نفت تهران هم باید همه بازی های خود را با تفاضل گل خوب ببرند تا ترکیب سه تیم اول جدول را یکی از این دو تیم همراه با استقلال تهران و خوزستان تشکیل دهند و سهمیه های سال بعد را تصاحب کنند.



تازه این در شرایطی است که معادله سهمیه گرفتن قهرمان جام حذفی را وارد احتمالات نکنیم که در آن صورت استقلال با قهرمانی در این جام تیم چهارم جدول را هم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد رساند.



مجموع این احتمالات را که جمع کنیم به احتمال نزدیک به صفر برای سهمیه نگرفتن پرسپولیسی ها در این فصل می‌رسیم و در مسابقه بعدی با یک تساوی این احتمال هم از بین می رود و سهمیه قرمزها قطعی می شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین