اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۶۵۰

از مسئولان استانی دل بریده‌ایم!

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: سرنوشت ما برای بقا در لیگ برتر در دستان خودمان است و می‌توانیم در بازی‌های پیش رو با برتری مقابل حریفان در لیگ برتر باقی بمانیم.
۱۱:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم. هر چند که تراکتورسازی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. آنها در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلالی به برتری رسیدند که برایشان روحیه‌بخش بود و دل ما را هم شاد کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های باقیمانده که سرنوشت‌ساز است بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و با برتری مقابل حریفان در لیگ برتر باقی بمانیم. روزهای سختی را پیش رو داریم اما امیدواریم بتوانیم موفق باشیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه سرنوشت بقا در لیگ در دستان خودشان است، گفت: بازی پایانی ما مقابل ملوان است که رقیب ماست و در دو بازی آینده هم امیدواریم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. در هر صورت حریف آسان در لیگ برتر وجود ندارد. همه بازی‌ها سخت و دشوار است و باید تلاش کنیم موفق باشیم.

عباسی در مورد شکست پدیده مقابل راه‌آهن یادآور شد: دوست داشتیم در این بازی پدیده به پیروزی برسد. اگر بگویم در بازی‌های دیگر هم دوست داشتیم پدیده پیروز شود، دروغ گفتم زیرا آنها رقیب ما هستند اما در دو بازی دوست داشتیم پدیده به پیروزی برسد. یکی بازی با راه‌آهن و دیگری بازی با فولاد بود که در هر دو بازی پدیده شکست خورد. به هر حال فوتبال است و تیم حرف هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که پیروز میدان شود.

وی در مورد اینکه پاداشی برای پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در نظر خواهد گرفت یا خیر، گفت: ما یک و نیم سکه برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم که مدیرکل ورزش و جوانان استان هم پس از بازی در رختکن تیم حاضر شد و یک سکه به بازیکنان پاداش داد و قرار است پیش از بازی مقابل صبا در هفته بیست و هشتم این پاداش پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد حمایت مسئولان یادآور شد: مسئولان استانی هیچ کاری به تیم ندارند و ما هم از آنها دل بریده‌ایم. اما خوشحالیم که با پیروزی روز گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در رختکن بازیکنان انگیزه زیادی به دست آوردند و به دیدارهای آینده امیدوار شدند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین