اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۶۰۰

یک پرسپولیسی جلویم را گرفت و گفت قصد دارد جان مرا بگیرد!

مدافع تیم استقلال اهواز گفت: یک هوادار پرسپولیس به زمین آمده بود و در یک متری من سنگ دستش بود و گفت کارت را تمام می کنم!
۱۷:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مهدی اسلامی درباره اتفاقات رخ داده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:من بدترین روز زندگی ام را جمعه گذراندم.واقعا روز تلخی بود و فکر می کنم باید نام جمعه سیاه فوتبال را برای آن بگذاریم.

 

وی ادامه داد:در روز بازی با پرسپولیس در ورزشگاه که فحش هایی شنیدیم که تا به امروز نشنیده بودیم.وقتی برای گرم کردن به زمین رفتیم،هواداران پرسپولیس الفاظی را به من نسبت دادند که از خودم بدم آمد.چرا باید اینطوری باشد؟مگر من چه بدی به آنها کرده بودم که مستوجب این رفتار باشم.

 

مدافع استقلال اهواز خاطرنشان کرد:داستان در دقایق پایانی به اوج خود رسید و دیدیم که پرسپولیسی ها به زمین ریختند و آن افتضاح را به بار آوردند.خدا شاهد است یک هوادار پرسپولیس به زمین آمده بود و در یک متری من سنگ دستش بود و گفت کارت را تمام می کنم!رامین رضاییان شاهد است.من و او به سمت رختکن می دویدیم تا زنده بمانیم.خدا شاهد است که همان سنگ به مچ دستم خورد و تا امروز دستم را آتل بسته ام.

 

وی درباره پست جنجالی خود در اینستاگرام پس از بازی بیان داشت:من واقعا ناراحت بودم و در آن پست نوشتم برای هواداران پرسپولیس متاسفم که اینطور برخورد می کنند.در عرض کمتر از دو ساعت بالای 8 هزار تا فحش برای من نوشتند.دایرکت من را تهدید کردند که زنده ات نمی گذاریم.2 هزار پرسپولیسی گفتند که زنده ات نمی گذاریم.

 

مدافع استقلال اهواز خاطرنشان کرد:در این دو روز ترس وجودم را گرفته است.دیروز باید به استخر می رفتیم ولی ترسیدم بروم.فقط یک بار خواستم برای خرید بروم که چند هوادار پرسپولیسی رو به من کردند و خط و نشان کشیدند.خیلی نگران هستم چون با این وضع ممکن است برایم مشکلات زیادی به وجود بیاید.

 

اسلامی افزود:من باز هم تاکید می کنم استقلالی ام و خونم آبی است.چرا به پرسپولیسی ها برخورده است؟از مواضعم هم عقب نشینی نمی کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین