اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۵۶۷

رقیب‌مان برای بقا ملوان است نه راه‌آهن

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: رقیب ما برای بقا در لیگ ملوان است نه راه‌آهن بنابراین نگران برد این تیم مقابل پدیده و سایر نتایج آنها در سه هفته باقیمانده از لیگ برتر نیستیم.
۱۲:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در مورد پایین آمدن شانس بقای تیم سیاه‌جامگان با برتری پرگل تیم راه‌آهن مقابل پدیده گفت: رقیب ما برای بقا در لیگ ملوان است، نه راه‌آهن. بنابراین نگران برد این تیم مقابل پدیده و سایر نتایج آنها در سه هفته باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر نیستیم. در مورد شکست پدیده مقابل راه‌آهن نیز فقط می‌توانم بگویم لطف تیم همشهری‌مان به ما بوده است.

وی افزود: ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه برای بقا در لیگ می‌جنگیم، چون معتقدیم می‌مانیم و سقوط نمی‌کنیم. باید به این نکته توجه داشته باشید که در هفته آخر لیگ میزبان تیم ملوان هستیم بنابراین به‌نوعی سرنوشت بقا دست خودمان است. ما می‌دانیم داوران ما زحمات زیادی می‌کشند و می‌دانیم اشتباهات آنها سهوی است، اما در سه هفته گذشته از رقابت‌های لیگ برتر اشتباهات داوری به‌صورت تأثیرگذار به‌ضرر تیم ما بوده است، بنابراین امیدوارم در بازی با تراکتورسازی این اتفاق تکرار نشود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین