اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۵۶۱
حسن زاده؛

تنبیه سختی برای رفتار غیرورزشی تماشاگران استقلال درنظر خواهیم گرفت

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «التهابی که استقلال اهوازی ها به هواداران شان دادند در طول فصل شاهدش بوده است.»
۱۱:۴۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-اسماعیل حسن زاده در گفتگو با رادیو ورزش درباره اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار داشت: «ما در کمیته انضباطی اتفاقی که افتاده را می بینیم. میزبانی استقلال اهواز هم قبل از مسابقه، حین مسابقه و بعد از مسابقه خلاف مقررات بوده و از قضا فراتر از رفتار غیرورزشی یک تهدید جدی جانی برای مهمان و تماشاگر و میزبان می شود. این رفتار را با آئین نامه انضباطی می سنجیم. با توجه به سوابق و پرونده هایی که در طول یک فصل از یک تیم می بینیم تلاش می کنیم که مناسب ترین تنبیه را که بازدارنده هم باشد در نظر بگیریم.»

 

وی افزود: «ولی اگر بخواهیم تحلیل کنیم شاید یک چیزی که در این چند روز مغفول مانده و باید تحلیل کنیم این است با توجه به گزارشاتی که از این تیم به ما در طول فصل رسیده که تیم استقلال اهواز تقریبا در یک التهاب لاینقطع به این رفتارها ادامه داده است. یعنی التهابی که هیچ وقت درست نشد مثلا بازیکنان می آمدند به تهران و می گفتند که ما حق خود را می خواهیم یا تماشاگر می دید که یک سهمیه استان خوزستان دارد از بین می رود.»

 

رییس کمیته انضباطی تأکید کرد: «این تیم عملا تماشاگرانش را عصبانی کرده بود. تماشاگران امید داشتند که تیم بماند در حالی که این تیم توانایی ماندن نداشت. ولی این تیم نمی توانست. حتی در نگه داشتن بازیکن، اقتصادی و دادن حقوق ها و تعویض مربیگری در نهایت تیم ملتهبی را ما در خوزستان می دیدیم که در روز مسابقه قبل از آغاز مسابقه که بازی را به تاخیر می اندازد سنگ پرانی و ... انجام می شود. رفتار غیرورزشی تماشاگران استقلال اهواز در روز بازی با پرسپولیس چنان بد و خطرناک و خدای نکرده احتمال داشت که جان کسی در خطر بیفتد تاثیرگذار است که نگاه ما نگاه جدی به این قضیه است که دیگر پیش نیاید.»

 

حسن زاده در این باره که چه زمانی رأی این پرونده اعلام می شود گفت: «خوشبختانه دیروز گزارش آمد، فکر می کنم تا امروز غروب ما رای بدهیم.»

 

وی در این باره که چه معیاری برای ورود تیم ها به لیگ برتر باید وجود داشته باشد گفت: «در لیگ برتر و لیگ یک تیم های فراوانی داریم که یک وعده غذایی، یک اتوبوس، پرواز بین شهری مشکل دارند. اینکه هر تیمی به هر قیمتی آمد و سهمیه خرید آیا این تیم انرژی کامل، ظرفیت ادامه یا ظرفیت باختن و اوت شدن را دارد یا نه. این ها مسائلی است که ما رنج می بریم. از هفته های سوم چهارم ما می دیدیم که بازیکنان تیم به تهران می آیند و اعتراض می کردند که پول می خواهند. بازیکنان می آمدند و ما آن ها را آرام می کردیم که به حق و حقوق تان خواهید رسید. بعضی از تیم ها باید تمام زمینه های لازم برای حضور در لیگ برتر را داشته باشند.»

 

حسن زاده در باره میزبانی این تیم در ورزشگاه تختی اهواز گفت: «بحث استادیوم ورزشگاه تختی پیش می آید به نظر می آید اگر تفکر درستی پشت این قضیه بود و ورزشگاه های بزرگتر برای میزبانی تیم پرسپولیس انتخاب می شد یا دور تر از شهر باشد که امکانات داشته باشد اینها مسائلی است که مقامات بومی استان باید توضیح دهند. وقتی تیم هایی به لیگ برتر پا می گذارند ای اف سی روی تک تک این 16 تیم لیگ برتر شناخت کامل پیدا کند باید تراز مالی آنها روشن و حساب شده باشد این اتفاق نمی افتد. یک تیم به جایی می رسد که تماشاگران استقلال اهواز یا دوستداران این تیم دلشان می خواهد که بازی آخر را نبازند و روی کاغذ در لیگ برتر بمانند. به نظر می آید که این ها در حد یک تیم حرفه ای که باید باخت ها و بردهای خوب را تحمل کند نبوده است.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین