اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۵۴۹

مقابل استقلال حریف دست و پا بسته‌‌ای نیستیم

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: داور با بازیکنان ملوان خیلی مهربان بود.
۱۰:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی 3 بر 2 شکست خورد تا همچنان در هفته‌های اخیر روی دور ناکامی باشد.

با غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت‌وگویی به شرح زیر درباره وضعیت این تیم انجام می‌دهیم.

مقابل ملوان شکست خوردید.

بله، واقعا نمی‌دانم چه بگویم. روی دو غفلت دو گل خوردیم. به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. در بدترین حالت بازی باید مساوی می‌شد که این اتفاق رخ نداد البته داور هم با بازیکنان ملوان خیلی مهربان بود.

خودت 2 گل زدی اما سایپا همچنان روی نوار ناکامی است.

گل زدن من مهم نیست مهم این است که تیم نتیجه بگیرد اما متأسفانه در چند هفته اخیر در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌ایم. یکی از دلایل این مسئله بدشانسی است. مصدومیت برخی بازیکنان هم در این امر مؤثر بوده است. مثلا تیموریان را هفته‌هاست که به خاطر مصدومیت نداریم.

روز پنج‌شنبه با استقلال بازی دارید. نظرت در مورد این مسابقه چیست؟

بازی سختی با استقلال داریم. استقلال حریف قدرتمندی است اما ما تیم دست و پا بسته‌ای مقابل این تیم نخواهیم بود و تلاش می‌کنیم بازی خوبی با این تیم انجام دهیم.

بازی هم ظاهرا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

برای ما خیلی ورزشگاه محل برگزاری تفاوت ندارد زیرا تیم پرهواداری نیستیم و در بازی‌های خانگی و خارج از خانه تقریبا شرایط برای ما یکسان است.

فکر می‌کنید از بین استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان کدام تیم قهرمان می‌شود؟

متأسفانه به دلایلی که گفتم تیم ما از کورس قهرمانی خارج شد اما برای تعیین قهرمان لیگ برتر این هفته هم باید صبر کرد. فکر می‌کنم بازی‌های هفته بیست و هشتم نشان خواهد داد که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. استقلال با ما بازی دارد و پرسپولیس با نفت. در مورد تیم سایپا هم باید بگویم یکی از دلایل عدم موفقیت‌مان جوانی زیاد تیم بود. بازیکنان جوان ما در برخی دیدارها نمی‌توانستند آن طور که از آنها انتظار می‌رفت ظاهر شوند. مثلا در جو سنگین انزلی بازی برای جوانان بسیار سخت بود. مجید جلالی هم به بازیکنان جوان زیادی میدان داد.

نتیجه بازی با استقلال را پیش‌بینی می‌کنید؟

نه کار بسیار سختی است اما تلاش می‌کنیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین