اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۴۷۵

رفاقت مهرداد با يك فوتباليست نااهل او را به این روز انداخت

مهرزاد معدنچی از دوستان قدیمی و صمیمی مهرداد اولادی به شمار می‌رود و می‌گوید رفیقش در ماه‌های گذشته دچار افسردگی شده بود.
۱۵:۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-با هافبك چپ اسبق تيم ملي و پرسپوليس در همين زمينه گفت‌وگو كرديم.

 

* فكر مي‌كني چرا اولادي چنين سرنوشتي پيدا كرد؟


قديمي‌ها مي‌گويند خدا كسي را از بالا به پايين نياورد. مهرداد هم فوتباليست خوبي بود، هم جواني خوش‌قلب و حساس! اين اواخر خيلي ناراحت بود، مدام مي‌گفت چرا فوتبالم در 30 سالگي دارد تمام مي‌شود؟ از تيم ملي و پرسپوليس و امارات به ملوان برگشت و آنجا هم شرايط خوبي نداشت. فكر و خيال و ناراحتي باعث شد مهرداد اين اواخر افسرده شود. من واقعاً دوستش داشتم و براي اتفاقي كه افتاده، خيلي ناراحتم. خداوند به خانواده محترم اين عزيز صبر بدهد.

 

* دوستانش چه كمكي به او كردند؟


گفتم من هم در اوج بودم اما يك‌دفعه پايم شكست و فوتبالم تمام شد ولي زندگي ادامه دارد. ما يك روز فوتباليست شديم و يك روز هم بايد خداحافظي كنيم. انسان يك روز متولد مي‌شود و يك روز هم مي‌ميرد. هميشه سعي مي‌كنم مثبت‌انديش باشم. همين كه فوتباليست حرفه‌اي شدم، در جام جهاني بازي كردم، در تيم بزرگ پرسپوليس بازي كردم و از حضور در فوتبال امارات پول خوبي به دست آوردم، باعث مي‌شود اتمام زودهنگام فوتبالم را فراموش كنم. در مدت فوتبالم ده‌ها مورد مثبت وجود دارد و يك بدشانسي، چرا بايد همه خاطرات خوبم را به خاطر يك مصدوميت ناديده بگيرم؟ جدا از اين بحث، مهرداد اولادي خيلي پسر رئوف و حساسي بود و حيف كه با يك فوتباليست نااهل دوستي كرد و...

 

* كدام فوتباليست؟


اسم بردن چه سودي دارد؟

 

* شما مدتي هم در هتل گلشهر زندگي كرديد؟


من و جواد كاظميان در يك اتاق بوديم و مهرداد با آن آقا هم‌اتاق بود.

 

* خاطره خاصي از آن دوران داري؟


الان تا حرف مهرداد مي‌شود، ياد خوشحالي و شادي‌اش بعد از بازي الشعب و الشباب مي‌افتم.

 

* چطور؟


من و علي سامره در الشعب بوديم، اولادي، كاظميان و مبعلي در الشباب. در ليگ امارات ما به پيروزي رسيديم و من چون با جواد و مهرداد شوخي داشتم، در پايان مسابقه جلوي چشم‌شان حسابي شادي كردم و كري خواندم. سه هفته بعد در جام حذفي در ضربات پنالتي به آنها باختيم. يادم هست مهرداد 40، 50 متر را با سرعت دويد تا به من برسد و جلوي من انواع شادي‌ها را انجام داد. از كله معلق زدن گرفته تا انجام حركات موزون. خدا رحمتش كند و روحش شاد.

 

* آخر نگفتي آن فوتباليست نااهل چه كسي است؟


كسي كه در زمين هر كاري انجام مي‌دهد، ببينيد در خلوت چه كارهايي مي‌كند. او ديگر فوتبالش تمام شده و حرف زدن درباره‌اش چه سودي دارد؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین