اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۴۷۲

پیروزی در بازی حیثیتی لذت دیگری داشت

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در وهله اول تمام سعی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.
۱۴:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آقایی در گفت‌وگویی، درمورد پیروزی تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفـت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان تیم سر حال بودند و با کسب 3 امتیاز دل مردم را شاد کردیم.

وی افزود: اینکه بازی حیثتی شده بود و حساسیت زیادی داشت باعث شد تا پیروزی در این مسابقه برای‌مان شیرین‌تر شود. متاسفانه آنها بازی در آوردند و می‌گفتند باید در یک کشور دیگر بازی کنیم. برای کسب 3 امتیاز رفتیم و خوشبختانه دل مردم را شاد کردیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آیا در بازی برگشت با توجه به اینکه صعودشان قطعی شده، برد و باخت اهمیتی ندارد، اظهار داشت: خیر اینطور نیست. شاید اگر با تیم دیگری بازی داشتیم آن‌چنان به آب و آتش نمی‌زدیم ولی بازی با الهلال فرق دارد و به خاطر نام ایران هم که شده با تمام توان بازی می‌کنیم.

آقایی در مورد آمار بسیار خوب تراکتورسازی در خط دفاعی، خاطرنشان کرد: بهترین خط دفاعی را داریم و در 5 بازی مرحله گروهی تنها یک گل دریافت کردیم که این حاصل کار تیمی است.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان و اینکه آیا شانس قهرمانی برای تیمش متصور است، گفت: در وهله اول تمام سعی ما کسب سهمیه است. شانس کمی هم برای قهرمانی داریم. ما تلاش می‌کنیم در هر 4 بازی برنده شویم و باقی مسائل دست خدا است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین