اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۳۴۱۰

خلیل‌زاده: برای بازی با الاهلی قرص گرفتم

خلیل‌زاده: برای بازی با الاهلی قرص گرفتم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه درد دارم، اما تلاش می‌کنم به این بازی برسم چراکه بازی بسیار حساسی داریم.
۲۰:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
وانانیوز|

شجاع خلیل‌زاده لحظاتی قبل از پرواز به امارات در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه بازی با الاهلی عربستان صحبت کرد.
* در تمرین شنبه پرسپولیس شرکت نکردی و این مسئله باعث نگرانی هواداران تیم شده بود. بالاخره به این بازی می‌رسی یا نه؟
ابتدا جا دارد از همه هواداران پرسپولیس و کسانی که نگران وضعیت من شدند تشکر کنم. من حدود سه هفته است که در زانویم درد دارم و حتی چند جلسه تمرین و بازی را با قرص و مسکن گذراندم، اما در بازی با پیکان این مسئله تشدید شد و درد زانوی من شدت گرفت. به همین دلیل شنبه به دکتر رفتم و دکتر کیهانی به من قرص داد تا با استفاده از آن درد پایم بیفتد و امیدوارم این مسئله رخ بدهد تا بدون درد بازی کنم.
* بالاخره نگفتی با این شرایط به بازی با الاهلی عربستان می‌رسی یا نه؟
با اینکه درد دارم، اما تلاش می‌کنم به این بازی برسم چراکه بازی بسیار حساسی داریم و هر طور شده باید برابر الاهلی عربستان به میدان بروم.
* از شرایط پرسپولیس و وضعیتی که در سال ۹۸ دارید بگو.
خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و سال ۹۸ را با دو برد خوب آغاز کردیم. ابتدا شهرآورد را بردیم که یک بازی مهم برای ما بود و بعد از آن تیم خوب پیکان را شکست دادیم و توانستیم با این برد روحیه‌بخش در صدر جدول بمانیم. در این شرایط خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و قصد داریم این وضعیت خوب را تداوم ببخشیم.
* پیش‌بینی تو از بازی با الاهلی چیست؟
درباره الاهلی نیازی به تعریف من نیست. همه می‌دانند که این تیم از خوب‌های عربستان است و تا اینجا در لیگ این کشور هم نتایج خوبی گرفته و حتی آخرین بازی‌اش را در لیگ عربستان هم با یک برد خوب به نفع خود به پایان رسانده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و به عنوان نایب‌قهرمان آسیا به این مسابقات آمدیم، اما در دو بازی اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی و اشتباهات داوری نتایج لازم را نگرفتیم. در بازی با پاختاکور و حتی برابر السد قطر، حق ما نتایجی نبود که به دست آمد. امیدوارم در بازی روز سه‌شنبه شرایط داوری خوب باشد و بدون اشتباه قضاوت کنند. ما کاملاً امیدوار به این بازی می‌رویم و با دعای خیر هواداران و تلاش بازیکنان و مربیان ان‌شاءا... دست پر به تهران برگردیم.
* تقابل تو و عمر السومه، مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان می‌تواند خیلی جذاب باشد. برای مهار او چه برنامه‌ای داری؟
سیدجلال حسینی کاپیتان و بزرگ تیم ماست که در این زمینه به همه ما کمک زیادی می‌کند و با کمک او السومه و سایر بازیکنان را مهار خواهیم کرد. من دو بار مقابل السومه بازی کردم و شناخت خوبی از او دارم؛ هر چند که همه این بازیکن را می‌شناسند و می‌دانند چه فوتبالیست قدرتمندی است، اما در تیم الاهلی عربستان فقط السومه بازیکن خوبی نیست و این تیم بازیکنان خوب دیگری هم دارد که ما باید همه آن‌ها را مهار کنیم تا دست پر به تهران برگردیم.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین