اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۳۰۲

مقابل النصر انگیزه خوبی برای برد داشتیم

سرمربی ذوب‌‌آهن گفت: مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه خوبی برای برد داشتیم.
۱۵:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز و به نقل از سایت باشگاه  ذوب‌آهن، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با النصر عربستان با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و همچنین تسلیت درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: تشکر میکنم از مقامات عمانی که برای برگزاری این دیدار کمک خوبی کردند.
وی افزود: می دانستیم که النصر تیمی است که فوتبال را خوب بازی می کند و در دفاع و حمله فشار وارد می کند.بچه ها درست و دقیق دستورات را اجرا کردند و در تمامی نقاط اجازه ندادند تیم حریف به اهداف خود برسد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: خوشبختانه بازی نتیجه داد و توانستیم به موقع گل بزنیم و در نهایت پیروز شویم.
وی با بیان اینکه جا دارد از بازیکنان تشکر کنم چرا که روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتند گفت: دو سال پیش فکرش را نمی کردیم که ذوب آهن چنین شرایطی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بنابراین باید از همه تشکر کنم.
گل محمدی افزود: از سعید آذری مدیرعامل باشگاه و همه عوامل باشگاه و هوادارانی که از ما حمایت کردند تا الان اینجا باشیم تشکر میکنم.
وی خاطر نشان کرد: ما امشب بابت این برد بسیار خوشحال هستیم اما اصلا فرصتی که به این برد فکر کنیم نداریم.چون باید برای بازی حساس لیگ، جام حذفی و ادامه لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان صحبت های خوداز مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا و عوامل برگزاری مسابقه تشکر و قدر دانی کرد.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین