اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۲۵
یک نشریه اسپانیایی نوشته که مهاجم تیم چلسی از زندگی در انگلیس راضی نیست و می‌خواهد به کشورش بازگردد.
۱۹:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- نشریه مارکا مدعی است که دیه‌‌گو کاستا از وضعیت خود در لندن راضی نیست و می‌خواهد به اتلتیکو مادرید برگردد. این نشریه حتی نوشته که کاستا برای هموار شدن راه بازگشت‌اش به تیمی که فصل گذشته آن را به مقصد چلسی ترک کرد، حاضر است حقوق کمتری از این تیم در قیاس با حقوقی که اکنون از چلسی دریافت می‌کند، بگیرد.

کاستا تابستان سال گذشته اتلتیکو مادرید را پس از کسب عنوان قهرمان در لالیگا و نایب قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا در حالی ترک کرد که چلسی حاضر شد تمام مبلغ فسخ قرارداد او را که 36 میلیون یورو بود، بپردازد.

شروع فصل اخیر در لیگ برتر برای کاستا فوق‌العاده و او با اختلاف بهترین گلزن این رقابت‌ بود اما از اواسط فصل به بعد مصدومیت‌ عملکرد این مهاجم برزیلی‌الاصل را تحت الشعاع قرار داد و او دچار افت شد. با این حال او فصل را با 20 گل در 26 بازی به پایان رساند و جزو بهترین گلزنان فصل بود.

کاستای 25 ساله با وجود تجربه فصلی موفق با هدایت ژوزه مورینیو که در آن قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس را هم تجربه کرد، ظاهراً به دلایل شخصی همچون عدم تطبیق با شرایط زندگی در لندن و تفاوت‌های جوی و فرهنگی این شهر با مادرید می‌خواهد به اسپانیا و تیمی که در سن 17 سالگی به آن پیوست برگردد. او اکنون در چلسی سالانه هفت میلیون یورو حقوق می‌گیرد اما می‌داند که اتلتیکومادرید نمی‌تواند چنین پولی به او بدهد و به همین دلیل حاضر از حقوق درخواستی خود بکاهد.

با این حال مشکل اصلی در مسیر بازگشت کاستا به مادرید ژوزه مورینیویی است که بعید به نظر می‌رسد به این آسانی حاضر به از دست دادن ماشین گلزنی‌اش شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کاستا اسپانیا
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین