اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۲۲
برانکو باید فصل آینده سبک کاری‌اش را عوض کند
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که ۸۰ درصد ترکیب این تیم برای فصل آینده باید تغییر کند.
۱۵:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-فرشاد پیوس در خصوص وضعیت پرسپولیس برای فصل آینده گفت: این تیم شوک می‌خواهد و به پرسپولیس باید خون تازه‌ای تزریق شود. یکسری از بازیکنان پرسپولیس با دلالی و رابطه به این تیم آمدند و در واقع پرسپولیس برای آنها خیلی بزرگ بود.

وی افزود: برخی بازیکنان فعلی باید آرزو می‌کردند تا پیراهن این تیم را به تن کنند و در واقع به اینجا آمدند تا شهرت پیدا کنند. اکثر بازیکنان پرسپولیس یکی از بدترین فصل‌های تاریخ این باشگاه را رقم زدند و این نتایج فراموش‌شدنی نیست.

«بازیکنان پرسپولیس امسال انگیزه نداشتند و بیشتر دنبال پول و شهرت بودند»، پیشکسوت تیم پرسپولیس با بیان این جمله اظهار داشت: اکثر این بازیکنان باعث شدند تا میلیون‌ها هوادار پرسپولیس دل‌شان در این فصل شکسته شود. این هواداران امسال بازیکنان را در سرما و گرما حمایت کردند اما متأسفانه شاهد رقم خوردن نتایجی بسیار ضعیف بودند.

پیوس تأکید کرد: اگر پرسپولیس می‌خواهد بازیکن جذب کند، باید این بازیکنان از یک فیلتر رد شوند. الان باشگاه باید کمیته‌ای تشکیل دهد تا در مورد جذب بازیکن تصمیم‌گیری درستی صورت بگیرد. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید عاشق پیراهن این باشگاه باشد و دنبال این نباشد که از کنار پرسپولیس به شهرت برسد. من معتقدم 80 درصد بازیکنان پرسپولیس باید تغییر کنند و بسیاری از این بازیکنان در حد و اندازه پرسپولیس نیستند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده قوی بسته شود تا دیگر ما آرزوی نباختن این تیم را نکنیم. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده زنگ تفریح نشود و طوری نباشد که همه تیم‌ها مثل فصل گذشته قبل از بازی، به گرفتن سه امتیاز از این تیم خوش‌بین باشند.

پیوس درمورد عملکرد برانکو ایوانکوویچ گفت: عملکرد برانکو نه خوب بود و نه بد، در واقع او نتایج متوسطی گرفت. این مربی باید فصل آینده سبک کاری‌اش را عوض کند، چون پرسپولیس با تیم ملی فرق دارد. برانکو نباید در پرسپولیس تفکرات دفاعی داشته باشد، چون هواداران از این تیم بازی تهاجمی و گل‌های زیاد می‌خواهند. پرسپولیس باید مانند دهه‌های 60 و 70 به اصل خودش برگردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس پیوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین