اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۲۰۴

وقتی حرص خبرنگاران سعودی از شکست الهلال درآمد!

شکست تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل تراکتورسازی باعث ناراحتی شدید خبرنگاران و حاضران در ورزشگاه القطر شد.
۱۱:۴۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-تراکتورسازی روز گذشته با ارائه یک بازی خوب و برتر موفق شد مقابل الهلال عربستان به پیروزی 2 بر صفر برسد.

 

این برد در شرایطی به دست آورد که مسابقه دو تیم به خاطر اقدامات و لابی عربستانی‌ها در کشور ثالث‌ (قطر) برگزار می‌شد.

 

هواداران الهلال امید زیادی به پیروزی تیم خود در این دیدار داشتند به ویژه بعد از اتفاقات و جنجال سازی های اخیر چشم به این دیدار حساس دوخته بودند تا حقانیت فوتبال خود را ثابت کنند اما تراکتورسازی اجازه نداد تا سعودی‌ها به آنچه که در این دیدار می خواهند برسد.

 

در پایان بازی حاضران در ورزشگاه القطر به جز ایرانی‌ها از کسب این پیروزی بسیار ناراحت و عصبانی بودند.

 

 

سایت عربی نسخه یورو اسپورت که به خبرهای تیم های سعودی می پردازد، از خشم هواداران الهلال از نمایش ضعیف تیم خود سخن به میان آورد و نوشت کاربران از شکست الهلال برابر تراکتورسازی خشمگین هستند و چنین بازی را شایسته تیم ریشه دار و بزرگ الهلال نمی دانند.

 

این سایت سعودی نوشت که بعضی از هواداران الهلال از سرمربی یونانی تیم خشمگین هستند و بعضی دیگر هم به عملکرد بازیکنان اعتراض دارند.


این پیروزی‌ حتی حرص خبرنگاران سعودی و ... را هم در آورد و در نشست خبری امیر قلعه‌نویی هیچ خبرنگاری حضور نداشت. حتی دوربینی هم برای پوشش نشست به سالن نیامده بود و فقط یک نفر در جایگاه خبرنگاران نشسته بود که بدون توجه رویش به سمت دیگری بود!

 

این ناراحتی و عصبیت حاضران در قطر باعث تعجب و خنده اعضای تراکتورسازی شده بود و سرمربی و اعضای این تیم به خاطر اینکه این برد باعث به سنگ خوردن تیر عربستانی‌ها و ناراحتی آنها شده بود بسیار خوشحال بودند و به اتفاقات نشست خبری می‌خندیدند.

 

در نشست خبری هم نماینده رسانه‌ای مسابقه فقط یک سوال در مورد نشست بازی کرد.

 

سامی جابر اسطوره الهلالی‌ها هم بعد از این دیدار حساس به انتقاد از بازیکنان الهلال پرداخت.

 

الهلال یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال آسیاست و هواداران این تیم لقب رهبر را برای تیم خود انتخاب کردند اما تیم آنها حرفی برای گفتن برابر نماینده ایران نداشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین