اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۱۱۹
سرمربی سپاهان گفت: تاسف خود را نیز به جهت اینکه بازی با الاتحاد باید در کشوری ثالث برگزار شود، اعلام می‌کنم.
۱۶:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- ایگور استیماچ در نشست خبری قبل از دیدار با الاتحاد گفت: در ابتدا از میزبانی و پذیرایی مطلوب فدراسیون فوتبال قطر برای این بازی سپاسگزاری می کنم و البته تاسف خود را نیز به جهت اینکه این بازی در کشوری ثالث برگزار شده اعلام می کنم.
وی افزود: قطعا بازی در کشوری ثالث خلاف روح فوتبال است اما هر ترتیب با توجه به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور به بازی در این شرایط هستیم.
استیماچ به اشاره به شرایط سپاهان در جدول گفت: هیچ نگاهی نمی توانیم به جدول گروه مان داشته باشیم . فقط برای ما در دو دیدار پیش روی مان با الاتحاد پیروزی مهم است و غیر از بردن هیچ هدف و برنامه دیگری نداریم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد دلایل ناکامی های امسال سپاهان گفت: سپاهان امسال چالش های بسیار زیادی را پشت سر گذاشت. از جدایی بازیکنان کلیدی این تیم گرفته تا مشکل برخی بازیکنان در اینکه بتوانند برای باشگاه به میدان روند و چالش های دیگر. اما مطمئن باشید زمان همه چیز را ثابت می کند. در این مدت جوانان زیادی از آکادمی سپاهان در تیم بزرگسالان به میدان رفته اند که میتوانند ستاره های فردای باشگاه و فوتبال ایران باشند.
استیماچ در پایان گفت: با اعتمادی که به بازیکنانم دارم مطمئن هستم که در دیدار فردا با همه انگیزه و توان مبارزه می کنند و امیدوارم در کنار بازی زیبایی که از آنها بارها شاهد بودیم نتیجه هم به نفع ما باشد و بتوانیم هواداران خوب و متعصب مان را خوشحال کنیم.

همچنین رحمان احمدی به عنوان نماینده بازیکنان سپاهان در این نشست گفت: من نیر مانند سرمربی مان متاسفم که این دیدار در کشوری ثالث برگزار می شود. امیدوار بودیم که حداقل یکی از دو دیدار با الاتحاد را با حمایت و پشتیبانی هواداران خودمان پشت سر بگذاریم که البته با تصمیمات اتخاذ شده این موضوع انجام نشد و ناچاریم برای این دو دیدار در قطر و عمان به میدان رویم.
وی ادامه داد:فقط برای مان پیروزی مهم است و همه بازیکنان سپاهان همقسم شده اند تا الاتحاد را شکست دهند.
احمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد جود استادیوم السد و اینکه ممکن است هواداران زیادی در این دیدار از الاتحاد حمایت کنند اظهار داشت: این موضوع برای ما مهم نیست. بازیکنان سپاهان به بازی در استادیوم های پر تماشاگر عادت دارند و جو استادیوم نمی تواند تاثیری بر روی ما بگذارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری