اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۱۱۷

فقط پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند ما را به ادامه حیات امیدوار کند

سرمربی الاتحاد عربستان گفت: با این تفاسیر وصعیت مان در لیگ قهرمانان خیلی خوب نیست و فقط پیروزی می تواند ما را به ادامه حیات در این مسابقات امیدوار کند.
۱۵:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-ویکتور پیتورکا سرمربی رومانیایی الاتحاد در این نشست گفت: الاتحاد در حال حاضر به نظر من شرایط خوبی دارد. نتایج خوبی در لیگ عربستان داشته ایم و در حال حاضر در جایگاه سوم جدول هستیم و در جام پادشاهی نیز در نیمه نهایی به میدان می رویم.
وی ادامه داد: با این تفاسیر وضعیت مان در لیگ قهرمانان خیلی خوب نیست و فقط پیروزی می تواند ما را به ادامه حیات در این مسابقات امیدوار کند.
سرمربی الاتحاد همچنین تاکید کرد: دیدار با سپاهان که یک تیم ریشه دار و قدرتمند در ایران است دیداری حساس و خطرناک است و برای صعود دو دیدار سخت با این حریف سخت کوش داریم که امیدوارم بتوانیم برنده این دیدار باشیم.

همچنین رحمان فهد المولد بازیکن الاتحاد نیز در این نشست خبری گفت: فقط پیروزی می تواند ما را به ادامه زندگی در آسیا امیدوار کند. هواداران الاتحاد از ما انتظار صعود دارند و برای تحقق این خواسته باید دو بازی مان را ببریم.
وی همچنین اضافه کرد: سپاهان تیم بزرگی در فوتبال ایران و آسیاست و فارغ از نتایج متوسطی که امسال گرفته همیشه برای رقبای خود دردسر ساز بوده است و از بازیکنان با انگیزه ای سود می برد.
باید مراقب آنان باشیم و جوری بازی کنیم که در پایان حسرت و افسوس این دیدار را نخوریم.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین