اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۰۵۰

سورپرایز جالب برنامه نود امشب برای پرسپولیسی‌ها

همسر هادی نوروزی جزء افرادی است که نتیجه درست را در نظرسنجی برنامه 90 پیش بینی کرده بود.
۲۰:۴۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-برنامه 90 این هفته شما را سورپرایز می‌کند. همسر هادی نوروزی هفته قبل و در جریان پیش‌بینی دربی در این برنامه، عدد 24 را پیامک کرده بود. عددي كه در واقع شماره پيراهن هادي در پرسپوليس بود. پيش‌بيني به اين شكل بود كه مخاطبان برنامه بايد يك عدد دورقمي را به سامانه پيامكي ارسال مي‌كردند كه عدد اول نشانگر گل‌هاي استقلال و عدد دوم نشانگر گل‌هاي پرسپوليس بود. همسر هادي نيز طبق عادت، شماره 24 را پيامك كرده بود.

 

به همين بهانه به منزل هادي نوروزي در محله سعادت‌آباد رفتيم تا دقايقي با اعضاي اين خانواده صحبت كنيم. خانه آرام هادي، شبيه به شخصيت خودش بود.

 

در شروع مصاحبه خانم ابراهيم‌پور به ما گفت: «هر جا مي‌روم، رد پاي هادي را مي‌بينم. او هميشه در كنار پرسپوليس و خانواده ماست و هرگز ما را تنها نگذاشته است. اين همه اتفاق افتاده كه مشخص است هادي در آن نقش دارد و اين موضوع باعث خوشحالي و اميدواري من است. هادي دل‌مان را گرم مي‌كند.»

 

او سپس ماجراي جالبي را براي‌مان تعريف كرد: «آقاي فردوسي‌پور گفته بود دربي 82 را پيش‌بيني كنيم و من هم مثل هميشه و از روي عادت، عدد 24 را پيامك كردم كه در واقع پيش‌بيني برد 4 بر 2 پرسپوليس بود. جالب اينكه همين نتيجه هم رقم خورده و اين هم يك نشانه ديگر است در اين مورد كه شماره پيراهن هادي نوروزي در اين پيروزي نقش داشته است.»

 

همسر هادی نوروزی ادامه داد: «وقتي دربي 4 بر يك شد، من مطمئن بودم كه استقلال گل مي‌زند. حتي قبل از دربي هم گفتم استقلال 2 مي‌شود و پرسپوليس 4. نتيجه دربي 4-2 خواهد شد. وقتي گل زد، رو به آسمان كردم و گفتم: «بازم هادي، بازم شماره 24.»

 

خانم ابراهيم‌پور گفت: «يكي ديگر از عجيب‌ترين اتفاقاتي كه در اين مدت براي‌مان رخ داد، در مشهد بود. رفته بوديم زيارت حرم امام رضا (ع) اما بايد اتومبيل را در پاركينگ، پارك مي‌كرديم. حدود نيم‌ساعت، 40 دقيقه دنبال جاي پارك بوديم تا بالاخره در نزديكي‌هاي در اصلي پاركينگ كه جاي خوبي بود، به صورت شانسي محلي براي پارك پيدا شد. بعد از پارك اتومبيل، وقتي براي حفظ كردن آدرس اقدام كردم، متوجه شدم دقيقاً زير ستون شماره 24 پاركينگ، اتومبيل‌مان را پارك كرده‌ايم. اين‌ها نمي‌تواند اتفاقي باشد. يك‌بار هم كپورچال بودم، گفتم بگذار قدم‌هايم در آرامگاه هادي را بشمارم. درست از ورودي آرامگاه تا قبر او 24 قدم است. باورتان مي‌شود؟ به چند نفر ديگر هم گفتم قدم‌هاي‌شان را بشمارند كه دقيقاً 24 قدم شد.»

 

همسر هادي نوروزي در پايان حرف‌هايش افزود: «با احترام به همه هواداران باشگاه استقلال كه هرگز ما را تنها نگذاشتند و ضمن تشكر از آنها كه در زمان دربي بار ديگر نام هادي را صدا زدند و براي شادي روحش دعا كردند، بايد به هواداران پرسپوليس بابت اين پيروزي تبريك بگويم. اميدوارم همان‌طور كه بازيكنان و سرمربي تيم قول داده‌اند، پرسپوليس قهرمان شود و جام را براي هادي نوروزي به كپورچال بياورند و در كنار هادي جشن قهرماني بگيرند.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین