اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۸۷۹
هافبک تیم استقلال عنوان کرد: حرف های من نمی تواند هواداران را آرام کند.
۱۹:۲۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-خسرو حیدری در اینستاگرام خود نوشت:

 

با سلام به همه هواداران استقلال.اول از همه باید یه تشکر ویژه کنم از هوادارایی که دیروز به استادیوم اومدن و هوادارانی که پشت درهای بسته موندن و نتونستن به داخل استادیوم بیان. باید یه تشکر هم کنم از هوادارایی که پای تلویزیون دعا می کردن برنده بازی باشیم ولی... همینطور به پرسپولیسی ها هم بابت این برد تبریک می گم.

 

وی افزود:به عنوان کوچکترین عضو خانواده استقلال، فقط می خوام از تمام هوادارا عذرخواهی کنم. از طرف خودم، بازیکنا، و کادر فنی، از تمام هوادارا به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم. اگر اعصابم موقع تعویض خرد شد، تنها و تنها به خاطر این بود که فکر می کردم می تونم به تیم کمک کنم وگرنه با نزدیک به 70 بازی ملی و حضور در چندین و چند دربی، اصلا دنبال این نیستم که 20 دقیقه بیشتر در زمین باشم. و اگه اعتراضی کردم تنها و تنها به خاطر تیم بود، نه چیز دیگه ای. می دونم هوادارا ناراحت هستن. دلشون شکسته. مطمئنا حرف های من هم نمی تونه آرومشون کنه.

 

حیدری افزود:تنها چیز که می تونم بگم اینه که هنوز فصل تموم نشده. 4 بازی دیگه پیشرو داریم و ممکنه هر اتفاقی بیفته. مطمئنم که هوادارا دوباره کنار ما خواهند بود تا انشالله در پایان فصل بتونیم کمی دلشون رو شاد کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین