اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۶۶۹
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از هوادارن خواستم که با حامد لک کاری نداشته باشند اما او گفت به تو ربطی ندارد و مشغول تحریک هواداران شد.
۱۲:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-تراکتورسازی و صبا در دیداری از چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقه حواشی به وجود آمد که طی آن سینا عشوری و حامد لک با یکدیگر درگیر شدند.

عشوری در گفت‌وگویی، در مورد درگیری در بازی دیروز واتفاقاتی که رقم خورد صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد تساوی روز گذشته صحبت می‌کنی؟

بازی بسیار حساسی مقابل صبا داشتیم. متاسفانه در بد موقعیتی گل خوردیم. اگر دیروز برنده می‌شدیم امید ما برای کسب قهرمانی بسیار بالا می‌رفت. 2 امتیاز حساس را از دست دادیم و می‌توانستیم شانس‌مان را بالا ببریم.

آیا بازیکنان تیم‌تان از لحاظ بدنی به خاطر فشردگی مسابقات دچار خستگی شدند؟

خستگی در تساوی دیروز تاثیر زیادی داشت. ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن هم نتوانستیم استراحت کافی داشته باشیم و با افت بدنی روبرو شدیم. اگر کمی فرصت ریکاوری داشتیم دیروز می‌توانستیم عملکرد بهتری ارائه دهیم.

فارس: با این شرایط آیا هنوز شانس قهرمانی دارید؟

هنوز شانس قهرمانی داریم. سال قبل کسی فکر نمی‌کرد سپاهان قهرمان شود ولی این تیم آرام آرام خودش را در جدول بالا کشید. ما در ادامه مسابقات تمام تلاش خود را می‌کنیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

یکی از اتفاقات بازی دیروز و درگیری تو و حامد لک بود. چه اتفاقی افتاد؟ در این مورد توضیح می‌دهی؟

این مسئله یک سوءتفاهم بود. بین هواداران و لک جدلی شکل گرفته بود که من از هواداران خواستم با توجه به حضور 2ساله این بازیکن در تراکتورسازی به او چیزی نگویم. یک مرتبه لک به من گفت این مسئله به تو ربط ندارد و شروع به تحریک هواداران کرد. من هم از این مسئله ناراحت شدم و به خاطر بی‌احترامی‌هایی که به هوادارانم می‌کرد جدلی بین ما شکل گرفت.

پس ناخواسته و در شرایطی که می‌خواستی جو را آرام کنی خودت وارد یک درگیری شدی.

بله. این اتفاق افتاد و متاسفانه لک هواداران تراکتورسازی را با رفتارهایش تحریک می‌کرد.

 

این مسئله به کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی هم کشیده شد و علی دایی در آنجا نسبت به تو انتقاد کرد و گفت قبلا هم از این مشکلات ایجاد کرده بودی.

دایی به بازی پرسپولیس اشاره داشت که به خاطر دوستم محمد ایرانپوریان درگیری به وجود آمد. من در آن بازی یک جلسه محروم شدم و 3 میلیون هم جریمه پرداخت کردم. پیش از این هیچ گاه حاشیه‌ای از سوی من به وجود نیامده است. لازم است بگویم برای علی دایی احترام زیادی قائلم و او اسطوره فوتبال ما و افتخار ایران و ایرانی است. اما فکر می‌کنم او به اشتباه در جریان این مسئله قرار گرفته است چرا که من هیچ بی‌احترامی نکردم و فقط می‌خواستم از بروز حاشیه جلوگیری کنم ولی لک هواداران را تحریک می‌کرد و این مشکل را به وجود آورد.

از دست علی دایی به خاطر این اظهارات ناراحت نیستی؟

نه به هیچ وجه.

دیدار حساس مقابل الهلال در پیش است. بازی مقابل این تیم در کشور ثالث را چطور ارزیابی می‌کنی؟

این بازی حساسیت بالایی دارد. خدا را شکر می‌کنم به عربستان نمی‌رویم و آنجا با این تیم روبرو نمی‌شویم چرا که اصلا دوست نداشتم به عربستان سفر کنم. امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و با 3 امتیاز به جایگاه‌مان در صدر جدول استحکام ببخشیم و برای اولین بار بتوانیم با تراکتورسازی به مرحله بعد برویم و این افتخار را به دست بیاوریم که ما به عنوان بازیکنان تراکتورسازی در این موفقیت سهیم بودیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین