اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۴۱۵

خوب است که از حریفان‌مان شناخت داریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته، تقریباً مشابه گروه دوره پیش است و از این بابت باید خوشحال باشیم.
۱۵:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار در گفت‌وگویی در مورد گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: گروهی که در آن قرار گرفتیم، تقریباً مشابه گروه دوره قبلی است و از این لحاظ خیلی خوب است.

وی افزود: شناخت‌مان از تیم‌های کره جنوبی، قطر، ازبکستان خیلی خوب است و تیم‌های چین و سوریه هم نمی‌توانند حریفان خیلی سختی برای تیم ملی باشند و از این لحاظ باید از گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، راضی باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه مشکل اصلی تیم برای صعود به جام جهانی اختلافات داخلی است، یادآور شد: به عقیده من تیم ملی در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیاز به آرامش و یکدلی دارد، چیزی که مدت‌هاست در تیم ملی دیده نمی‌شود. متأسفانه اختلافات سرمربی تیم ملی با برخی مسئولان فدراسیون باعث شده که کی‌روش در چند ماه اخیر سخت درگیر این اختلافات باشد و خیلی کم روی مسائل فنی تمرکز دارد. در ادامه راه که تیم ملی بازی‌های سختی پیش رو دارد، مطمئناً این مشکلات به این تیم خیلی ضربه خواهد زد.

تارتار یادآور شد: امیدوارم همه مسئولان ورزش کمک کنند تا هرچه زودتر تیم ملی به آرامش برسد و برای کی‌روش نیز امکانات لازم را فراهم کنند تا بتواند برنامه‌های اردویی و تمرینی خود را پیش ببرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین