اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۲۵۳

حمایت خلعتبری از کاپیتان سپاهان

مهاجم تیم سپاهان گفت: مشکلی با استیماچ ندارم، او کاپیتان ما است و به نظراتش احترام می‌گذارم.
۲۱:۳۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با برنامه کار کردیم. متأسفانه توپ‌های‌مان گل نشد، ولی شایسته کسب پیروزی بودیم.

وی در مورد حواشی اخیر سپاهان، عنوان کرد: من در مورد مسائل دیگر صحبت نمی‌کنم و در رابطه با بازی سوال کنید.

مهاجم سپاهان در مورد این که این تیم با مشکلات زیادی روبروست، عنوان کرد: در مورد حواشی بعدا سوال کنید، فعلا صحبت نمی کنم.

خلعتبری در مورد نتایج بد سپاهان در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: حرفتان منطقی است. ما در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفتیم. مسئولان باید بیشتر به فکر تیم باشد و زودتر حواسشان را به مشکلات می‌داند، نه الان، اما در همین شرایط می‌گویم در سپاهان به داشتن کاپیتانی مثل نویدکیا افتخار می‌کنم.

وی در مورد شعارهای هواداران استقلال علیه او عنوان کرد: هوادران استقلال و پرسپولیس تیم‌هایشان را دوست دارند و این مسائل همیشه در بازی‌هایی که مقابل این دو تیم دارم، وجود دارد. به هر حال ورزشگاه است و کاری نمی‌توان کرد.

مهاجم سپاهان در رابطه با اینکه چرا این مشکلات به وجود می‌آید، شاید او رفتار خاصی انجام می‌دهد که هواداران تحریک می‌شوند، تصریح کرد: این نظر شماست و برای خودتان مهم است. من چند بار به تبریز رفتم و مشکلی نبوده است. این مشکلات در بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس داریم، اتفاق می‌افتد.

خلعتبری در رابطه با اینکه آیا حرفش در رابطه با افتخار کردن به کاپیتان بودن نویدکیا نوعی اعتراض به استیماچ است، تصریح کرد: استیماچ سرمربی تیم است و اگر او بخواهد و لازم باشد روی نیمکت می‌نشینم.مشکلی با استیماچ ندارم و اگر بازی هم نکنم، به نظر او احترام می‌گذارم. من چیزهایی از نویدکیا دیده‌ام که می‌دانم او برای سپاهان تلاش می‌کند و او هم هرچه به دست آورده، از سپاهان است.

وی در مورد اینکه ایا رفتارهای نویدکیا حرفه‌ای است، گفت: در این مورد صحبت ندارم و فقط می‌گویم به داشتن کاپیتانی مثل نویدکیا افتخار می‌کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین