اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۱۸۵
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مازیار زارع که اعتراض می‌کند مگر خودش در ورزشگاه آزادی یقه پاره نکرد و نگفت اگر فلانی مرد است به چاله میدان بیاید تا حرف بزنیم!
۱۳:۵۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد صادقی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران بود که در دهه 50 بازی‌های درخشانی را در پیراهن پرسپولیس و تیم ملی به نمایش می‌گذاشت. از این بازیکن به عنوان موتور محرکه تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین یاد می‌شود.

صادقی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ملوان در هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم همه چیز دست به دست هم می‌دهد و می‌خواهند اقداماتی کنند که پرسپولیس قهرمان نشود. یکی نیست بگوید مگر پرسپولیس برای این کشور نیست که در انزلی این رفتارها با آن صورت گرفت. به چه دلیلی تیم را در رختکن حبس و زندانی می‌کنند و این اجازه را نمی‌دهند که شهر را ترک کنند به خاطر اینکه وضعیت نامناسب است.

وی افزود: آیا هر تیمی که در انزلی پیروز شود محکوم به کشته شدن است؟ این تیم برای منطقه آزاد است و باید مشکلاتش را رفع کند. اینکه آنها این وضعیت بد را دارند به سایر تیم‌ها مربوط است؟ نباید تیمی که در این شهر برنده می‌شود را له کنند. زیبای فوتبال به شادی‌ها و ناراحتی‌هایش است. مازیار زارع که امروز اعتراض می‌کند مگر خودش در ورزشگاه آزادی یقه پاره نکرد و نگفت اگر فلانی مرد است به چاله میدان بیاید تا حرف بزنیم. این چه رفتارهایی است که صورت می‌گیرد؟! قرار نیست هر تیمی که به انزلی برود بازنده شود. مگر رئال مادرید 10 نفره بارسلونا را نبرد. آیا باید این تیم را در نیوکمپ زندانی می‌کردند؟

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: نباید این وضعیت ادامه داشته باشد. باور کنید بعد از بازی برد را فراموش کردم و گفتم خدا کند تیم سالم بازگردد. کجای دنیا برای اتوبوس تیم خط و نشان می‌کشند؟

صادقی در مورد اینکه محمد احمدزاده سرمربی ملوان نسبت به خوشحالی گل فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان انتقاد شدیدی کرده است، عنوان کرد: احمدزاده خودش را با بازیکن 20 ساله درگیر می‌کند؟ اگر این دو نفر اشتباهی کردند او نباید به روی خودش بیاورد. این بازیکنان بچه و جوان هستند و پس از گل خوشحالی می‌کنند. اصلا این کار را از قصد انجام دادند. آیا احمدزاده باید این برخورد را انجام دهد؟ اگر بازیکن ملوان این رفتار را بکند برانکو می آید سر بازیکن را ببرد؟‌توقع ما از افرادی که سن‌شان بالاتر است بیشتر است. اگر یک فرد کوچکتر به من چیزی بگوید من که سنم بیشتر است نباید واکنش نشان دهم. این درست نیست که هر چه شد یقه باز کنم و جار و جنجال به راه بیاندازم.

وی افزود: قبول دارم فشار روی مربیان زیاد است اما این رفتارها مورد پذیرش نیست. بازیکن که نمی‌تواند مثل مرده یک گوشه بایستد. مربی باید روی خودش کنترل داشته باشد. شما ندید مازیار زارع دقیقه 95 به سپاهان زد چطور خوشحالی کرد. آیا آنجا هم استیماچ باید جار و جنجال راه می‌انداخت. متاسفانه ما می‌خواهیم مسائلی را بهانه کنیم و برای پوشش ضعف‌هایمان از آن استفاده کنیم. متاسفانه وقتی بزرگترها جنبه ندارند این اتفاقات پیش می‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دربی 82 تصریح کرد: این مسابقه هیچ ربطی به عملکرد دو تیم در هفته‌های اخیر ندارد. کوچکترین اشتباه باعث برنده شدن تیم مقابل می‌شود. اگر امروز استقلال مقابل سپاهان شکست بخورد شرایطش سخت می‌شود اما در صورت پیروزی همچنان امیدوار به قهرمانی باقی می‌ماند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین