اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۰۰
مدافع تیم ملی فوتبال برزیل که در جام جهانی ۲۰۱۴ سلسائو را همراهی کرد به دلیل مصدومیت بازی‌های پیش‌روی این تیم در کوپا ‌آمه‌ریکا را از دست داد.
۱۲:۳۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-دونگا، سرمربی برزیل اعلام کرد مارسلو، مدافع چپ رئال مادرید به دلیل مصدومیت بازی‌های کوپا ‌آمه‌ریکا را از دست داد و به جای وی جفرسون 21 ساله از اینترناسیونال به اردوی سلسائو دعوت شده است.

رودریگو لازمار، پزشک تیم ملی فوتبال برزیل گفت: باشگاه رئال مادرید دو روز پیش طی تماسی که با کنفدراسیون فوتبال برزیل داشت اعلام کرد که مارسلو دچار مصدومیت شده است. آنها گفته‌اند که مارسلو در جریان یکی از جلسات تمرینی تیم به هنگام پرش از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده است. با آزمایشی که از او گرفتیم مشخص شد که نمی‌تواند تیم را در تمرینات دوشنبه همراهی کند. مارسلو حدود سه هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد. مشکل او به قدری جدی است که راه رفتن هم برایش دشوار است.

مسابقات کوپا آمه‌ریکا قرار است از تاریخ 11 ژوئن 2015 (21 خرداد 94) به میزبانی شیلی برگزار شود. تیم فوتبال برزیل که در گروه C این مسابقات با تیم‌های کلمبیا، پرو و ونزوئلا همگروه است در نخستین بازی خود در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) به مصاف پرو می‌رود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین