اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۹۷۱

حمایت مهاجم پیشین تیم ملی از کی روش

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که کارلوس کی‌روش درمورد چالش‌های اخیر با فدراسیون فوتبال کاملاً بی‌تقصیر است.
۱۳:۲۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-رضا عنایتی در مورد مشکلاتی که اخیراً میان کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال به‌وجود آمده است، گفت: زمین تمرین یا لباس، ابتدایی‌ترین چیزی است که باید در اختیار هر تیمی قرار بگیرد. وقتی بحث تیم ملی مطرح می‌شود، واقعاً تأسف‌آور است که امکانات خوبی به تیم ملی نمی‌دهند. در ایران میلیون‌ها نفر عاشق فوتبال هستند و تیم ملی کشورمان آنقدر شخصیت بالایی دارد که نباید با چنین شرایطی مواجه باشد.

وی ادامه داد: کی‌روش چیز عجیبی از این فوتبال نمی‌خواهد. صحبت‌های او کاملاً فوتبالی است و برای امکانات می‌جنگد. شما شک نکنید که صددرصد حق با کی‌روش است، ولی متأسفانه ما امکانات اولیه را هم در اختیار این مربی قرار نداده‌ایم، همان‌طور که این امکانات در اختیار باشگاه‌های ایران هم نیست. متأسفانه فوتبال ما از این لحاظ هیچ پیشرفتی نکرده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد، گفت: من استقلالی هستم و از روی تعصب دوست دارم این تیم قهرمان شود. استقلال صدرنشین است و طبیعتاً شانس بیشتری دارد. به نظر من تیمی قهرمان خواهد شد که لغزش و اشتباه کمتری داشته باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین