اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۹۱۸

دیدار ذوب‌آهن کلید موفقیتمان در لیگ برتر است

بازیکن تراکتورسازی گفت: ما دوست داشتیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم و اگر آن‌ها باشند ما انرژی لازم برای پیروزی را می‌گیریم و اصلاً به بازی در کشور ثالث راضی نبودیم.
۱۵:۵۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگویی درباره پیروزی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم ما باز هم برتر از تیم حریف بودیم ولی در نیمه دوم کمی صبور شدیم و توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: هم توانستیم به‌ خوبی موقعیت‌سازی کنیم و هم از آن‌ها استفاده کنیم. البته فکر می‌کنم موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم و اگر کمی پخته‌تر کار می‌کردیم می‌توانستیم آن‌ها را هم به گل تبدیل کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در واکنش به اینکه گفته می‌شود تراکتور ضعیف‌تر از بازی برابر الجزیره ظاهر شد، گفت: این موضوع را قبول دارم اما پاختاکور از قدرتمندترین تیم‌های کشورش است و نمی‌شود در همه بازی‌ها عین هم بازی کرد. بااین‌وجود بازهم یک بازی زیبا ارائه دادیم و توانستیم به هدفمان برسیم و این مهم‌تر از هر چیزی است.

ایران‌پوریان درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام (ره) تأکید کرد: خیلی از این موضوع خوشحال شدیم چون وقتی ما این هواداران را می‌بینیم انرژی مضاعفی می‌گیریم. آن‌ها قوت قلب برای تیم هستند و خودشان حساسیت کار را خیلی خوب درک می‌کنند و می‌دانند این روزها احتیاج زیادی به حضور آن‌ها داریم.

وی با اشاره به دیدار بعدی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان تصریح کرد: مطمئناً بازی سختی داریم چراکه الهلال هرساله یکی از بهترین‌های آسیا بوده پس باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

بازیکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما دوست داشتیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم و اگر آن‌ها باشند ما انرژی لازم برای پیروزی را می‌گیریم. اصلاً به بازی در کشور ثالث راضی نبودیم ولی در حیطه اختیارات و وظایف من نیست که درباره سایر مسائل صحبت کنم.

ایران پوریان در پاسخ به این سؤال که دیدار بعدی در لیگ برتر برابر ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی با سازمان‌دهی بالا هست و کار سختی پیش رو داریم. این بازی کلید موفقیت تراکتورسازی در لیگ برتر است و ان‌شاءالله که بتوانیم به نتیجه مدنظرمان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین