اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۴۳

متوقف شدن بازی با تیم‌های عربستانی امکانپذیر نبود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا وکلای خود را مشخص کرده‌اند و فدراسیون قرار است امروز شکایت را به CAS ارسال کند.
۱۴:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سعید عباسی در گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا شکایت باشگاه‌های ایرانی به رأی AFC در خصوص پرونده مناقشه با عربستان به CAS ارسال شده است یا نه، گفت: ما وکلا را مشخص کردیم و کار خوبی که انجام دادیم این بود که از ابتدا کنار هم قرار گرفتیم و انسجام داشتیم. به این شکل هم اهمیت موضوع را نشان داده‌ایم و هم اینکه جلوی یاوه گویی عربستانی‌ها ایستاده‌ایم.

وی افزود: تمام مسائل بررسی شده و در جلسات متعددی که داشتیم، قرار است اگر هم بازی می‌کنیم حتماً پیگیر شکایت باشیم. ما سه باشگاه روز گذشته وکلای خود را معرفی کردیم و امروز (چهارشنبه) که آخرین مهلت شکایت‌مان به CAS است، فدراسیون قرار شده کارهای شکایت را انجام دهد و آن را به دادگاه عالی داوری ورزش ارسال کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه حسین محمدنبی، داور ایرانی در CAS اعلام کرده با دستور موقت می‌توان بازی نمایندگان ایران با تیم‌های عربستانی را متوقف کرد، گفت: در جلساتی که با احمدرضا براتی و افرادی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا منسبی دارند، داشتیم آنها به ما گفتند در بحث برگزاری مسابقات تمام اختیارات به کمیته برگزاری مسابقات داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین تأکید شد که رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا اجرایی است و اگر کمیته برگزاری مسابقات گفت بازی کنید، باید بازی کنیم. اگر از بازی کردن تمرد کنیم، آن وقت مشمول محرومیت‌های دو ساله و جرایم سنگین خواهیم شد. این مسئله باعث شد دست و پای ما بسته شود و امکان اینکه بازی‌ها متوقف شود تا رأی دادگاه عالی ورزش نباشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین