اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۸۳۹

حضور شاهرودی تاثیر آنچنانی ندارد، کاظمی در مورد او تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: حضور رضا شاهرودی در تمرینات تیم تاثیر آنچنانی ندارد و در مورد دستیاران فرهاد کاظمی خودش تصمیم می‌گیرد.
۱۳:۰۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص شکست سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من به علت کسالت نتوانستم به تهران بیایم چراکه دکتر به خاطر دیسک کمرم یک هفته استراحت مطلق به من داده است اما بازی را که از تلویزیون تماشا کردم دیدم بازیکنان سیاه‌جامگان عملکرد خوبی تا دقیقه 70 داشتند.

وی ادامه داد: پس از اینکه دو بر یک پیش افتادیم بازیکنان فکر کردند که با تیم کوچکی بازی دارند در حالی که پرسپولیس نشان داده همواره 10 نفره بهتر بازی می‌کند و مقابل رقیب دیرینه‌اش هم 10 نفره در 10 دقیقه توانسته بود سه گل به ثمر برساند. به هر حال بازیکنان ما جوانی و کم‌تجربگی کردند و همین موضوع باعث شد تا نتیجه را واگذار کنند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد غیبت رضا شاهرودی در تمرینات این تیم و اینکه او گفته تا زمانی که مشکلات مالی تیم برطرف نشود در تمرینات حاضر نخواهد شد گفت: من صحبت خاصی در این مورد ندارم و بود و نبود دستیاران فرهاد کاظمی به خود سرمربی مربوط می‌شود. حضور او تاثیر آنچنانی ندارد و خود فرهاد کاظمی در مورد این مسئله پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و من کاری نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه رضا شاهرودی اعلام کرده چک مدیرعامل باشگاه داماش که به او داده شده بود برگشت خورده و پس از این هم تماسی از سوی مدیریت گرفته نشده تا در این مورد توضیح داده شود، یادآور شد: این مسائل دیگر گذشته است و به او ارتباطی ندارد. من کاری با او ندارم که بخواهم با وی تماس بگیرم. فرهاد کاظمی به عنوان رئیس کادر فنی این مسائل را دنبال می‌کند و هرچه صلاح بداند را انجام خواهد داد.

عباسی در مورد اینکه شاهرودی اعلام کرده به برخی بازیکنان پیش‌قراردادهای زیادی پرداخت شده تاکید کرد: این مسائل به او ارتباطی ندارد. به هر حال این موارد تمام شده است. 6 هفته از لیگ باقی مانده است و امیدواریم در ادامه لیگ شرایط بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا درست است محسن فروزان 280 میلیون پول پیش دریافت کرده است، گفت: خیلی از بازیکنان دیگر هم بودند. به هر حال در آن زمان کادر فنی تصمیم گرفت و ما هم اجرا کردیم. هم‌اکنون هم تمایم مسائل برعهده فرهاد کاظمی است و او موارد را حل و فصل می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا معتقد است تیمش در لیگ برتر باقی می‌ماند یا خیر؟ تاکید کرد: کار سختی داریم اما شک نکنید که سیاه‌جامگان در لیگ برتر باقی می‌ماند چراکه به بازیکنان و کادر فنی ایمان داریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین