اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۷۵۶

اُفت تیم ما دلایل مختلفی دارد

مهاجم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که چیزی در مورد شایعات اخیر مبنی بر تغییر کادر فنی سایپا نشنیده است.
۱۵:۵۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-غلامرضا رضایی ابتدا در مورد اُفت سایپا و نتایج ضعیف این تیم در هفت هفته گذشته، اظهار داشت: اُفت تیم ما دلایل مختلفی داشت. در طول فصل بارها با مصدومیت بازیکنان مواجه شدیم و در این چند بازی هم بازیکنی مثل تیموریان را از دست دادیم.

«وقفه بازی‌ها هم به ضرر سایپا شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: متأسفانه تیم ما در بعضی از بازی‌ها دچار بدشانسی شد. نمی‌توان گفت مشکل فنی دلیل اصلی نتایج چند هفته اخیر ما بود و شاید این موضوع در آخرین مرحله قرار بگیرد. با این حال باید خودمان را خیلی زود جمع و جور کنیم و در شش بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و در بین چهار تیم ابتدایی جدول قرار بگیریم.

رضایی همچنین در واکنش شایعه برکناری مجید جلالی خاطرنشان کرد: من در مورد تغییر کادر فنی چیزی نشنیده‌ام و نمی‌دانم این خبرها از کجا آمده است. تیم ما آرامش دارد و باید در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را داشته باشیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل در یک جایگاه مناسب بایستیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه کدام تیم شانس مسلم قهرمانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. روی کاغذ خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. فکر می‌کنم رقابت خیلی فشرده است و واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین