اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۴۴۳

عضو جدید هیئت مدیره جدید استقلال متقاضی خرید امتیاز سپیدرود

عضو جدید هیئت مدیره جدید استقلال متقاضی خرید امتیاز سپیدرود
عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال که زمانی به‌دنبال خرید امتیاز باشگاه سپیدرود بود حالا جزو هیئت مدیره این باشگاه شده است.
۱۸:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وانانیوز|

به جز اسماعیل خلیل‌زاده و احمد سعادتمند سایر اعضای هیئت‌مدیره استقلال تقریبا شناخته شده‌اند. اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همان فردی است که دو فصل قبل قصد خرید امتیاز باشگاه سپیدرود را داشت.

آن زمان خلیل‌زاده به سپیدرودی که به لیگ برتر صعود کرد مبلغی معادل ۱۸۰ میلیون تومان کمک مالی کرد. وی در ادامه تصمیم گرفت این باشگاه را خریداری کند، ولی در نهایت برای این کار به توافق نهایی نرسید. مالک تنها هتل ۵ ستاره گیلان و صاحب یک کارخانه در این استان برای او شرایط خوبی رقم زده هرچند برخی‌ها مدعی هستند توانایی مالی تنها دلیل برای حضور وی در هیئت مدیره استقلال نیست و بدون شک او حامیان قدرتمند‌تر از خودش دارد.

در این میان گفتنی است که خلیل‌زاده از استقلالی‌های قدیمی و از شیفتگان امیر قلعه‌نویی است. از این رو اگر فصل بعد قلعه‌نویی دوباره هدایت استقلال را برعهده گرفت نباید تعجب کرد. حال باید دید او به همراه احمد سعادتمند چه تغییراتی در هیئت مدیره استقلال ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین