اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۲۲

داوران باتجربه در لیگ دسته اول انگیزه ندارند

سرمربی تیم صنعت نفت‌آبادان گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است اما زمان زیادی می‌برد تا او به عنوان مربی بخواهد فشار زیادی بر تیم بزرگی چون نفت آبادان بیاورد.
۱۳:۱۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط صنعت نفت آبادان و دیدار این تیم مقابل خونه به خونه اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در 5 دیدار اخیر توانستیم به 3 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کنیم. خونه به خونه هم از تیم‌های بسیار خوب و با امکانات مناسب است اما ما هم صنعت نفت آبادان هستیم که به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در بازی‌های آینده که با رقبای خود در رده‌های بالاتر بازی داریم به پیروزی برسیم می‌توانیم برای صعود به لیگ برتر امیدوار باشیم و در واقع سرنوشت کار در دست خودمان است. 7 فینال را پیش رو داریم و هیچ بازی را دست کم نخواهیم گرفت و به دنبال برد در تمامی بازی‌ها هستیم.

سرمربی تیم صنعت نفت‌آبادان با اشاره به قضاوت داوران در لیگ دسته اول تاکید کرد: امیدوارم در بازی‌هایی که باقی مانده داوران هم دقت بیشتری داشته باشند چرا که وقتی داوران باتجربه ما در لیگ دسته اول قضاوت می‌کنند کم‌انگیزه و کم‌دقت سوت می‌زنند که این مسئله ممکن است سرنوشت تیم‌ها را تغییر بدهد.

دست‌نشان در مورد حضور علی‌ کریمی و حمید درخشان در تیم خونه به خونه گفت: شخصا برای حمید درخشان و علی کریمی احترام خاصی قائلم اما حضور کریمی دلیل نمی‌شود که بار سنگینی برای تیم ما باشد. کریمی بازیکن بزرگی بوده و از ستاره‌های فوتبال ایران است اما در کار مدیریتی زمان زیادی لازم است تا وجود علی کریمی به تیم بزرگی چون نفت آبادان فشار بیاورد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین