اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۰۸
مدافع برزیلی سپیدپوشان مادرید عنوان کرد که بازی در ورزشگاه خانگی بارسلونا همیشه دشوار است اما کهکشانی‌ها در ضدحملات زهر خود را به کاتالان‌ها ریختند.
۱۲:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مارسلو پس از پیروزی دراماتیک و 10 نفره شب گذشته (شنبه) رئال‌مادرید مقابل بارسلونا در هفته سی‌و‌یکم لالیگای اسپانیا که شکست کاتالان‌ها پس از چهار سال در ورزشگاه خانگی‌شان را رقم زد، به نشریه «آس» گفت: بارسلونا 39 بازی بود که شکستی را متحمل نشده بود و ما سزاوار این پیروزی بودیم. این سه امتیاز به ما روحیه لازم برای ادامه رقابت برای قهرمانی در لالیگا را داد.

وی افزود: ما در این بازی به دردسر افتادیم. بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های جهان است، اما شایسته این برد بودیم. مجموعه بازیکنان تیم از دورازه‌بان گرفته تا مهاجمان عالی کار کردند. بازی مقابل بارسلونا خیلی دشوار است، اما ما از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کردیم.

مدافع برزیلی رئال که در نیمه دوم این بازی نفوذهای خوبی داشت و تأثیر بسزایی در برد مادریدی‌ها داشت، تصریح کرد: ما چیزی به هواداران بدهکار بودیم و نشان دادیم که می‌توانیم چه کارهایی کنیم. تمامی تیم‌هایی که مقابل بارسلونا بازی می‌کنند به دردسر می‌افتند. بازی در نیوکمپ دشوار است، اما موفق شدیم با ضدحملات به آنها بزنیم.

مارسلو در دفاع از کاپیتان کهکشانی‌ها که در دقیقه 83 بازی از زمین بازی اخراج شد، گفت: ما بابت اخراج سرخیو راموس مشکلی نداریم. او همیشه با تمام توان برای رئال بازی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین